kedd, október 30, 2012

Működik a kazán....

Volt itt szerelő, ami nagy szerencse volt, mert csütörtökre vagy ami még rosszabb lett volna, hétfőre jött volna szerelő. De végül kaptam egy kedves fiatal ember telefonszámát, aki kijött, kitisztította és talán jó lesz. Bár már most leállt egyszer, nem tudom, lesz-e ez a kazán valaha is tökéletes. Nem tudom, hogy írtam-e már, de soha többet nem akarok csak és kizárólag gázzal működő kazánt.

Mostam ma kettőt, és egész jól meg is száradtak a ruhák, kissé fújdogált a szél és egész hűvös volt.
Reggel deres volt a kert és a kocsin is jég állt.

Tegnap fenn voltam a Sparban, hogy hozzak almot a cicáknak, de nem kaptam. Ma felmentem megint és nagyon vicces volt, mert szinte "pult alól" kaptam almot, de nem ám rendes csomagolásban, mert nem volt. Amit kaptak, az elfogyott, állítólag és mikor elkezdtem nyavalyogni, hogy én nem tudok minden nap idejönni alomért, akkor az egyik néni felajánlotta, hogy van kiszakadt zacskóban és abból vihetek esetleg, ha elfogadom. Így kaptam 3 zsákot ( 25 % kedvezménnyel) azzal, hogy nincs több. A pénztáros meg kérdezte, hogy mért nem viszek többet. Mondtam neki, hogy csak ennyit adtak, na, akkor hozott még egy zsákkal, mert nem is kértem többet.

Nincsenek megjegyzések: