kedd, október 02, 2012

Átmeneti megoldás

Tegnap délután még megkérdeztem Marikát, nincs-e véletlenül valami használaton kívüli mikrójuk, és mit tesz Isten, volt. Így Zsókának még a gázon, gőzben melegítettük a vacsiját, de nem sokkal később lehoztunk egy sokkal kisebb mikrót, mint a mienk volt. De ez legalább működik.
Aztán  majd holnap folytatom a birs eltevést.
Tegnap ablakokat és függönyöket mostam. Eredetileg ma terveztem folytatni, de esett reggel az eső, sőt még dörgött és villámlott is.

Napközben, de főleg délután is esett az eső, dörög, villámlik.

Ma végre kifizettem a csatornabekötés munkálatainak az árát.

Este elindultam, de csak Budafok belvárosig jutottam, mert be volt állva a város teljesen. Megvettem a bérleteket és visszafordultam haza, de ez sem volt egyszerű, mert nem nagyon jöttek a buszok.

Nincsenek megjegyzések: