vasárnap, május 28, 2017

Mégsincs vége...

mármint a mosógép parának. A dolog érdekessége, hogy egész héten gyönyörűen mosott, centrifugázott, aztán szombat reggel egyszercsak a 3 nagy és 2 kisebb törölköző mosása közben megadta magát. Próbálkoztam másik programmal, csak cenrtifugázással, de sehogy sem ment. Kínomban kiszedtem az egészet a gépből, hogy legalább kivisszük Lilivel kifacsarjuk, aztán majd csak megszárad egyszer. Ehhez képest, akkora szél volt, hogy inkább a sok csipesz ellenére lepotyogott, úgyhogy egy centivel sem vagyok előbbre, illetve annyival, hogy ma megszárítottam őket, de újra ki kell mosni az egészet. 
Talán annyiban lesz könnyebb dolgom, hogy be tudom vinni a közelebb levő otthonba a felgyűlt többivel együtt, hogy kimossák, és akkor itthon csak majd teregetni kell. 
Ennek holnap lesz a napja. 
Szombaton aztán végül online megrendeltem a szerelőt, és nem fogom lemondani, jön 5.-én hétfőn. 

Azt még nem tudom, hogy a múlt héten végül hány órát dolgoztam, de majd összeszámolom, mindenesetre egyrészről egész következő szombatig minden nap dolgozom, de már tegnap, tegnapelőtt és ma is kellett azt mondanom felkérésre, hogy bocsi, máshol vagyok, vagy már előre egyeztetett programom van, nem tudom lemondani. Ilyen volt a mai szemészet a kontaktlencsék miatt. 
Valahogy nagyon összeszaladtak a dolgok, az egyik helyen az egyik kolléga vesekő illetve annak eltávolítása miatt hiányzik még vagy 2 hétig, a másik helyen az egyik szakácsnő van otthon magas vérnyomással. 

Volt itt egy galambocska, aki nagyon ügyesen kiszöszölte, hogy hogyan is kellene neki ennie abból az etetőből, ami a kismadaraké. Igen ám, de potyogott is mellé. Lili szombaton fedezte fel, hogy a patkány megint jár, úgyhogy a galambocska hoppon maradt, mert beszedtem az összes etetőt és megint be fogom jelenteni a rágcsálóírtóknak, bár nagyon sok reményt nem fűzök hozzá. 

Nincsenek megjegyzések: