péntek, május 05, 2017

Tavaszodik

A héten lett a kocsinak, illetve inkább nekünk kettőnknek tagságunk az egyik autómentő cégnél, hogy ha netalán megint valami galiba lenne, legalább ne kerüljön olyan rettenetesen sokba. 

Közben teljesen kitavaszodott, gyönyörűen süt a nap, ha éppen ahhoz van kedve, eső nem nagyon volt mostanában. 

Maya a múltkorában kapott új szemüveget és azt is mondta, hogy ki akarná próbálni a kontaktlencsét. Itt úgy megy, hogy egy hónapig ingyenesen próbálhatja, utána pedig a 30 napos 10 font havonta. Abban maradtunk, hogy rendben, de ő fizeti. Amit kapott próbára, annak sikerült rögtön az első hét végén  elvesztenie a pár egyik felét. Na, most mi lesz? Kérdezte tőlem. Én csak annyit mondtam, hogy mi lenne? Elveszett. 
Hogy ő meg akarná akkor rendelni a következőt. Mondtam neki, hogy rendben, de erre végül nem volt szükség, kapott egy újabb párat, ráér majd megrendelni akkor, amikor mennie kell vissza az optikusokhoz. 

Mostanság azt csináljuk, hogy reggelente leviszem Gyurit dolgozni és attól függően, hogy én hogy dolgozom, vagy megyek érte, vagy jön haza busszal vagy ahogy  tud. Tegnap mondjuk szerencséje volt, az egyik kollégája hazahozta. Eredetileg én mentem volna érte, de behívtak délutánra dolgozni. Múlt szombaton pedig ő vezetett reggel és én jöttem hazafelé még reggel. Úgy tűnik, még így is gazdaságosabb, főleg, hogy kevesebben taxiznak mostanában, van hogy 1-2 ember menne csak, de olyan is előállhatna, hogy neki egyedül kellene mennie a buszpályáról az Amazonba taxival, ami pedig 10 font, csak azért, hogy idejében beérjen, ami a busszal kizárt. Az pedig, hogy korábban ott legyen hogy fel tudjon megfelelően készülni az egész napos munkára, az teljesen lehetetlen busszal. 

Más nagy újság nincs, mindenki teszi a dolgát. 

Nincsenek megjegyzések: