vasárnap, május 21, 2017

Mosógép para

A múlt hét végén, mikor szombaton épp itthon voltam, a mosógép egyszercsak nem akart centrifugázni semmilyen delejezésre sem. Néhányszor már volt vele konfliktusom centrifugázás ügyben, de aztán valahogy mindig megoldódott. De nem ezen a szombaton. Viszont nem volt több időm, itthon pedig hegyben állt a mosatlan. Lilivel gyorsan összecuccoltuk egy óra sikertelen kísérletezgetés után és elvittük az egész motyót a mosodába, ahol  fél óra múlva kimosva visszaadták. Míg a mosás  készült, felszaladtunk a helyi könyvtárba, hogy kinyomtassunk 2 fotót a hétfői vizsgájukhoz. Aztán haza teregetni és utána vásárolni. Miután megjöttünk mindenhonnan, még próbálkoztam a mosógéppel, hogy kinyitottam a szűrőjét, találtam is benne egy fogpiszkálót, de még mindig nem akart centrifugázni. Sikerült nagy nehezen kisütnöm, hogy  ki is az illetékes a mosógépünk megjavításában és a most hétfői napban állapodtunk meg. Aztán még elindítottam egy automata tisztítási programot, meg egy amolyan másikat ecettel. Aztán közben valamikor feltűnt még egy fogpiszkáló a dobban, amit ügyesen eltávolítottam, de csak üresen volt hajlandó centrifugázni, töltve nem. Aztán egyszer vagy kétszer csinálta ezt az ellenállást, hogy ő nem akar centrifugázni, akkor lehet, hogy nagyon meg volt tömve, mert mikor szét szedtem 2 részre, akkor azért megcsinálta. De most a hét végén vagy öt gépre  valót kimosott döccenés nélkül. Úgyhogy lehet, hogy reggel megpróbálom lemondani a javítást, hogy ne jöjjön ide feleslegesen a szegény ember, de lehet, hogy már késő lesz. A másik, amit meg tudok még tenni a későbbiekben, hogy lemérem előre, amit ki akarok mosni, hogy semmiképp ne legyen több, mint 8 kg. 

Vasárnap Lili az összesprórolt pénzéből némi szülői segedelemmel megvette azt a telefont, amire már hónapok óta vágyik és nagyon fegyelmezetten összerakosgatta rá az ösztöndíjának a javát. Büszke vagyok rá, mert ő volt az egyetlen a 3 gyerekből, aki kitűzött egy célt és el is érte. 

A héten több részletben voltak vizsgázni a nagyobbak, ezek eredménye majd egy hónap múlva lesz meg. Dominiknak pedig a 2 héti munkáját intéztük/intézte. 


Nincsenek megjegyzések: