szombat, december 31, 2016

Mindjárt 2017

Csücsköm ma egész hamar hazaért, 3-kor már elengedték őket, negyed öt után már itthon volt. 

Nekem most az elmúlt hetekben nagyon kedvesek voltak a kollégáim, legtöbbször hazahoztak, ezzel megspórolva nekem kb 30-40 percet, ami már este későn nem teljesen mindegy. Akkor főleg nem, amikor egész nap dolgoztam és előtte esetleg 4-kor keltem. Úgyhogy nagyon hálás voltam érte. 

Ma persze megint kétszer kellett megjárjam a Tescot, most éppen a majonéz hiányzott itthon, pedig most már legtöbbször listával megyek vásárolni. Csak az tartott vissza a majonéz házilagos elkészítésétől, hogy nem nagyon tudtam volna mit csinálni a rengeteg tojásfehérjével. Pedig lett volna rá igény, mert Lilinek nem nagyon tetszik az itteni majonéz. Nagyon szeretik a dolgokat ecetezni és a majonéz is messze van attól az ízvilágtól, amihez a Globus révén hozzászoktunk. Például látok kollégákat enni sültkrumplit ecettel. A látványtól is rosszul vagyok, de hát ők így szeretik. A másik nagy favorit az a savanyított hagyma, ami olyan gyöngy hagyma méretű vagy nagyobb. 


Nincsenek megjegyzések: