péntek, november 11, 2016

Orvosnál, egyedül

Hétfőn kicsit szokatlan napunk volt. Gyuri reggel elment a választható túlmunkára, hogy aztán kedden folytassa a kötelezővel és még csak utána jött neki a rendes munkahete. 
Miután ő elment én is összeszedelődszködtem, felkeltettem a gyerekeket és elmentem én is ide a közelebbi otthonba dolgozni, ahol már hetekkel ezelőtt megkérdeztek, hogy tudnám-e vállalni ezt a hétfőt. Lehet, hogy nem helyesen, de valahol elismerésnek érzem, hogy külön hívtak, nem csak a megszokott napomra, hanem akkor is, amikor egyébként lehet, hogy csak itthon tenném a dolgomat. 
Így persze kicsit sűrűbb lett a hét megint, de délelőtt voltam el, így annyira mégsem volt katasztrófa.
Hazafelé bementem az orvosi rendelőbe, mert jött Lilinek egy levél, hogy a hetekkel ezelőtt a jövő szerdára egyeztetett időpontját törölték, kérjünk újat. Nagy meglepetés volt, hogy mindjárt másnapra kaptam is egy újat. 

Aki esetleg olvasta már a blogot régebben is, emlékezhet esetleg, hogy voltak köreink Lilivel a csuklója miatt, hogy jajgatott a fájdalomtól néha. Nem mindig, de időközönként előkerült. Olyankor kis pukli is megjelent a csuklóján, aztán megint visszahúzódott. 
Volt olyan doktor még Magyarországon, aki hol kimondva, hol csak a gesztusával tudatta, hogy mit is gondol a gyerekről, hogy nyilván csak lógni akar a testnevelés órákról. 
Na, midehhez képest, az én gyönyörű gyerekem kedden egyedül felment az orvoshoz, elmondta neki, hogy mi a baja, meghallgatta az orvos válaszát, elhozta azt a kinyomtatott tájékoztatót, amit az orvos adott, és délután, mikor beszéltünk, már én is tudtam, hogy mi a baja, mert teljesen jól megértették egymást. A baj nem katasztrofális, de azért annyira mégsem kellett volna lesöpörni az asztalról, mert ha nem múlik, csak kell kezelni majd valahogy. Ganglion nőtt a csuklójára. Szerencsére csak olyan borsó méretű egyenlőre, de fáj neki, ilyenkor szinte kiesnek a dolgok a kezéből. 

Amit ki akartam hozni ebből az egészből, az az, hogy büszke vagyok Lilire, hogy kicsivel több mint egy év ittlét után már meg tudta tenni azt, hogy egyedül felmegy az orvoshoz és elintézi amit kell. 

Nincsenek megjegyzések: