csütörtök, november 03, 2016

Költözött a madáretető

Szombaton itthon voltam és mint kiderült, ennek számos előnye is volt, túl a szokásosakon. 
Dél tájban a konyha ablakából kipillantottam a madáretetőkre, és azt láttam,  hogy két patkány nagy erőkkel próbálkozik  enni az etetőkből. Az egyik hálós, ebből némi légtornász mutatványokkal még sikerült is neki, a másik az már nehezebb dió volt, de azt is megpróbálta. Rögtön kimentem leszedni az etetőket, és áttettem őket a ház falára kitett virágtartókra. Ennek az áthelyezésnek még csak az az előnye egyenlőre, hogy a patkányok nem férnek hozzá, de a madarak még nem fedezték fel, pedig azóta már eltelt néhány nap.  A councilnak ma írtam, hogy mi a teendő velük? 

Szombaton végül megjött a két gyerek bankkártyája, és azóta nem jött semmi levél a banktól, úgyhogy vélhetően élő a számlájuk. Ismét lehet levelezni az alapítvánnyal, hogy kérem hipp-hopp megváltozott a számuk. 

Csücsköm azóta volt ezzel a gépes tréninggel kapcsolatban már orvosi vizsgálaton, drogteszten és valamikor 1-2 héten belül elkezdik a képzést is. 

Tegnap volt az első hűvösebb napunk, már reggel is fenn a dombtetőn le voltak fagyva az autók. Este is hideg volt, kicsit sem akartam vetkőzni, inkább öltöztem felfelé, amit lehetett magamra vettem hazafelé. 

Nincsenek megjegyzések: