csütörtök, november 17, 2016

Nem sokkal egy év után

Gyurinak  állandó munkaviszonya lett az Amazonnál. Nem, nem az ügynökségnél, hanem az Amazonnál. 
Az az igazság, hogy ez már húzódott október 11. óta. Akkor kezdődött el a folyamat, amiről írtam is, hogy elküldik majd pup-truckos képzésre. Mikor elkezdte a különböző teszteket, akkor már lehetett sejteni, hogy ha csak valami nagyon balul nem sikerül, akkor ennek az lesz a vége, hogy felveszik állandó munkatársnak. Erről írásban is értesítették, aztán a szokásos papírhegyeket kellett kitölteni, illetve a számítógépes adatbázisba feltölteni amire szükségük volt. 
Egész eddig lapítottam ez ügyben, mert nem akartam előre ír(n)ni a medve bőrére. 13.-án viszont megjött minden dokumentum és tegnap este már kék kártyával jött haza. Nagyon sokan szorítottak neki, aztán tegnap sokan gratuláltak. 

Büszke vagyok én is, mert azért ezt nem adták olyan könnyen. 
Viszont most már kezdődik a fekete péntek hete, a jövő hét, ha csak nem változtatnak valamit, nagyon húzós lesz. Minden nap egy órával korábban kell kelni már keddtől, ami négy óra huszat jelent. 
aztán talán lesz egy hét lazítás, ami a normális ügymenetet jelenti, de aztán karácsonyig lehet, hogy ugyanez lesz a felállás. 


Hétfőn volt a rágcsálóírtós bácsi. Kitett két zacskóban mérget és azt mondta, hogy jövő hétfőn jön megnézni, hogy ettek-e belőle. Ha igen, akkor minden héten jön ellenőrizni, aztán meglátjuk. 
Mikor megérkezett, azzal kezdte, hogy vajon kintre vagy bentre megyünk-e. Ott hüledeztem neki, hogy ne vicceljen már nekem, hogy benn a házban patkány lehet, de aztán beszéltem a szomszédasszonnyal, aki azt mondta, hogy mielőtt mi beköltöztünk, ő is és az előző lakók is kergetőztek a patkányokkal a házban. Ennek egyik oka, hogy az előző lakók a sufniban tároltak mindenféle ételmaradékot, szemetest és így odaszoktak, aztán hogy a házba hogyan keveredtek be, azt a jó ég se tudja. Az mindenesetre biztos, hogy a mögöttünk levő bevásárló központnak az egyik hátránya, hogy valószínűleg nem túl sikeres rágcsálók elleni védekezést valósít meg. Hát majd meglátjuk, mi sül ki belőle. 
A kismadarak mindenesetre már rátaláltak az etetőkre. 

Most voltam kinn a kertben, az egyik zacskó gyakorlatilag eltűnt, a másikon pedig szép nagy luk van. Talán ritkulnak a patkányok. 

Nincsenek megjegyzések: