szombat, november 05, 2016

Képek a légtornászokról

Csütörtökön reggel írtam a Councilnak, hogy mit is kellene a patkányokkal csinálni. Eléggé meglepődtem, mikor déltájban, munkába menet a buszon felhívtak, hogy akkor egyeztessünk időpontot, mikor jöhetnének a dobozukat letenni a kertbe. Rettentő rossz volt a vonal, a busz is zörgött és akkor végül egy megállóval korábban leszálltam a buszról és abban maradtunk, hogy küldenek emailben egy telefonszámot, ahol kérhetek időpontot. Ennek értelmében 14.-én hétfőn jönnek valamikor. 





Időközben a madarak közül a csókák már biztosan felfedezték az etető másik helyre költözését, de a kisebb madarakat még nem láttam. 

Feladtam a levelet az alapítványnak a megváltozott számlaszámokról, most már csak a bankkártyákat kell aktiválni. 

Az elmúlt napokban egészen jól lehűlt a levegő. Már napközben sincs az a finom meleg, illetve csak nagyon mérsékelten. Reggel, most hogy óraállítás után vagyunk nem sokkal, ismét világosabb van egy kicsit, viszont nagyon korán, úgy fél 5 körül már sötétedni kezd. Fél hatra már sötét van szinte teljesen. 

Nincsenek megjegyzések: