vasárnap, május 17, 2015

Önkiszolgáló mosoda mentett meg....

Volt egy nagyobbacska gondom.
Történetesen van 2 nagy téli paplanunk, amiket egész egyszerűen nem tudok bepakolni a mosógépbe, se együtt, se külön-külön. Amolyan 2 rétegből összevarrt, tényleg meleg télipaplanok a Billerbecktől.
Az eddigi felültöltős mosógépek egyesével úgy-ahogy elbírtak velük, de ez ami most van, sehogy sem. Szóval ezt a problémát akartam valahogy megoldani,  hogy ki legyenek mosva és van még Csücskömnek egy nagy, nehéz köntöse is, szintén hasonló gonddal, hogy nem tudom kimosni.

És akkor valamelyik nap egyszercsak szembejött a FB-on egy hirdetés, egy olyan mosodáé, ahol 11 és 25 kg száraz ruhát lehet egyszerre betenni. Nahát, ez az én mosodám!
A neve: bubbles.hu és ez egy olyan hely, ahol 0-24 óráig lehet menni mosni, ha az embernek kedve van hozzá, önkiszolgáló, telefonos segítséggel, ha szükséges.

Nem tudom, hogy a többi boltnál mennyire egyszerű a parkolás, de itt a Fehérvári útnál eléggé kevés a hely, nagyon esetleges az, hogy kapsz-e vagy se, de ma reggel sikerült elintéznem amit akartam. Ha akartam volna, akkor még meg is száríthattam volna, mert 3 szárítógép is van, de olyan szép volt az idő, hogy inkább hazahoztam és kiterítettem a napra, szélbe.

Jött velem haza Kiseszter is, sütöttünk husit, aztán még átnézett néhány dobozt és jól teleraktuk a kocsiját, és felcűgöltünk mindent. Nem tudom, hogy  hova fog még nekik férni a sok holmi, mert már a múltkorában is vittünk Benivel egy nagyobbacska adagot. Most Lili jött el és Csücsköm, de néha nagyon nem vagyok elégedett a gyerekeim hozzáállásával ehhez a segítés dologhoz. Még a legsegítőkészebb Lili és Domi, de Maya és Beni szinte mindig megkeresi a kibúvót, vagy ha nem találja, akkor nincs sok köszönet a segítségükben.

Nincsenek megjegyzések: