péntek, november 29, 2013

Még mindig Érd a program, de még a jövő héten is

Szerdán voltunk kinn Érden, az anaszteziológussal találkoztunk, jövő kedden lesz valamikor Maya kézműtétje, a pontos idejét majd hétfőn tudjuk meg.
Csütörtökre Csücskömnek is zűrös napja volt, meg nekem is. Csücskömnek jött vmi külföldi társaság, akikkel együtt voltak tegnap is és még ma is. Így öltönyben kellett mennie, ami viszonylag ritka. A cipőjét viszont úgy tűnik kinőtte, vagy legalábbis nagyon szűknek tűnt ahhoz, hogy egész napot töltsön el benne. Van egy halvány remény, hogy talán kapnak idén is ruhapénzt, de az csak december elsejétől elszámolható, bármit is veszünk belőle, így az még ha lett is volna rá keret, nem volt megvalósítható. Icanénit kérdeztem, hogy nincs-e véletlenül egy sámfája, legalább tágítsunk rajta, hátha sikerül, aztán végül  felvenni. A végső megoldást az adta, hogy Icanéni még nem mindent hajigált ki János bácsi dolgaiból és talált egy alig használt cipőt, ami jó is lett Csücskömnek, csütörtököt gyönyörűen kibírta benne, sőt nem is kellett kibírnia, mert kényelmes volt neki, így ma is ebben ment el, mert még ma is tartott ez a tárgyalás. Este viszont szegénynek megint volt egy komoly fejfájása, nagyon vacakul érezte magát.

Én korán reggel elmentem a kórházba, mert a nőgyógyász talált egy polipot, amit el kellett távolítani. Eredetileg én úgy készültem, hogy reggel 7-re odamegyek és már 2 körül itthon is leszek, ehhez képest 3/4 3-kor hoztak ki a műtőből, és 9 óra volt, mire hazaértem.
Itthon kissé megállt az élet, de azért annyira nem. A mosógép kezelése nem nagyon megy a csapatnak, így amit reggel betettem azt este vettem ki, mert nem bírták kicentrifugázni. Az azért fontos, hogy még 2 centrifugás program el legyen indítva, mert a 800 fordulatos centrifugázás  nem elég neki, hogy ne legyen annyira vizes.

Aztán a héten valamelyik nap megelégeltem, hogy a tévénk most már lassan hónapok óta vacak, már alig lehet nézni, mert annyira rossz a hangja. Hívtam a szerelőt, hogy mi lehet vele, de lövése sem volt, aztán el kezdtünk - igaz egy reklám hatására - gondolkodni, hogy biztos meg akarjuk-e javíttatni az egyébként is használtan vett kb. 7 éves tévét, ami volt már javítva és akkor sem volt olcsó mulatság. A reklámban 0 Ft-ért kínálták, 5000,- Ft-os részletre, a T-home-nál. A mostani helyzetet figyelembe véve, úgy néz ki, hogy lesz keret rá, hogy kifizessünk ennyivel többet. Egy összegben biztos nem tudnánk kifizetni. A T-home-nál azt mondták, hogy  1-másfél hét múlva fognak keresni, hogy egyeztessünk, mikor hozhatják, és mit gondoltok, mikor lesz itt? Ma hívott egy fiatalember, hogy ha nem baj, holnap hozná. Bíztattam, hogy ne tartsa vissza magát, csak hozza bátran.

Nincsenek megjegyzések: