kedd, november 19, 2013

Nagyon levittük a ház árát

Gyakorlatilag 5 millióval lejjebb mentünk a ház árában, ennél jobban nem tudunk. Jól jönne egy lottó nyeremény, nem is kell olyan nagyon nagy, pár tízmillióval beérnénk. Mindjárt nem tépném magam annyira a házeladással, és akkor tán nem is buknánk rajta akkorát, mint így.

Volt ma is itt egy ingatlanos, neki már eleve a csökkentett árat mondtam. A többieket pedig értesítettem és változtattam a hirdetéseinken is. Jó lenne már előbbre lépni.

Mayával ma voltunk bent együtt a nevtanban, őt otthagytam a néni gondjaira bízva és kicsit csalingáztam benn a "belvárosban". Már felszerelték a karácsonyi fényeket, a Camponát már ki is világították. Szeretem ilyenkor a várost, mikor kezd karácsonyosodni.

Épp a mielébb olvastam Rozamaminál egy idős asszony történetét, és kisértetiesen hasonlított Nagyanyókánk utolsó heteire, hónapjaira, megríkatott, no.

Nincsenek megjegyzések: