vasárnap, november 17, 2013

Jövés-menés egész héten

Szerdán Mayával voltunk kinn Érden, szerencsére ismerős terepen. Nem is tudtam, hogy arrafelé, amerre az ófalusi piac van, ahova néha ki szoktam menni, építettek nem is olyan rég, egy hatalmas egészségügyi központot, tele egynapos sebészeti lehetőségekkel. Ebben a szakrendelőben fogják Maya kezét megint megműteni, talán végre kiderül, hogy mi a nyavaja van ott a mutatóujja alatti párnában, amitől fáj a keze.

Csütörtökön viszonylag korán keltünk és átmentünk Lilivel egy újabb iskolába, ezúttal Csepelre. Ez a Fodor József Eü. szakközépiskola volt. Viszonylag könnyebb utunk volt és találkoztunk egy egész jó stílusú biológia tanárral is, mikor beültünk egy anatómia órára. Volt ott néhány fura figura is, de összességében nem volt kellemetlen az iskola légköre.
Össze is állt a sorrend, nagyjából. Elsőnek a Wallenberg pedagógia tagozatát írjuk, másodiknak a Tejút utcai suli (Fodor) eü. tagozatát, bár itt nincs is más, és harmadik lesz a Wallenberg eü. tagozata. A pedagógia egy alapképzést ad pl. az óvónői pályához, az eü. tagozat pedig csecsemő és kisgyermek ápoláshoz vagy általános ápolói feladatokhoz ad alapképzést. Utána valahova még mindenképp kell menni az alaposabb szakképzés érdekében, annyi az előny, hogy nem olyan hosszú így hanem egy évet meg lehet takarítani.

Pénteken sütöttem egy nagyobb adag palacsintát és egész leterheltem a mosógépet, de még jutott tegnapra is és mára is mosni való.
Tegnap voltunk kinn még egy utolsó nagy nekifutással lenyírni a füvet, összegereblyézni a lehullott leveleket. Még a levelezés nincs kész, mivel még elég sok fenn van a fákon, de a fűnyírás úgy nagyjából kész.
Éjszakára jól bepárásodott a levegő, szép, nagy köd volt, még most sem szállt fel teljesen és lehűlt a levegő. Ica nénivel konzultáltam, és ő már 2 napja eteti a madarakat, így ma reggel már én is csináltam nekik terüljasztalkámat.

Valamelyik nap hívott egy újabb ingatlanos, hogy ő is beszállna a buliba, esetleg eladná a házat. Hét elejére beszéltük meg, hogy jön megnézni.

Nincsenek megjegyzések: