szombat, november 09, 2013

Még változtattam a betűkön

A jó kis magyar ABC, ami miatt megint változtattam a betűkön. Most vettem csak észre, hogy az előző betűtipus nem tudja kezelni a hosszú ő és ű betűket. Ha jól néztem, akkor ennek megy. Legalább így szép, nem annyira széllel béleltnek tűnik az oldal és a tulajdonosa. Azt persze nem állítanám, hogy mindig ennyire rendezett vagyok, sőt ilyen szépen sem tudok kézzel írni, de ennyit tán mindenki elnéz nekem.

Tegnap sikerült annyi ebédet készítenem, hogy erre ma nem volt gondom. Ezek a hétvégi nagy mosások eléggé sok energiát elvisznek, hogy hétfőre mindenkinek tiszta legyen a pulcsija, nadrágja, amiből általában csak 1-1 van, nincs 2-3-több, hogy bármikor ki lehessen mosni őket. Meg a mosógép sem terhelhető olyan nagyon, nem is tudom, hogy mennyit bír, de annyira nem okos, hogy szóljon, ne rakjak már bele több ruhát. Onnan szoktam észrevenni, hogy túl sokat tettem bele, hogy már az előmosásnál nehezen forgatja a dobot. Olyankor még ki szoktam venni belőle 1-2 darabot, mielőtt elindítom. Igyekszem vigyázni rá, hogy legalább költözés előtt ne kelljen már venni mosógépet. Na mindegy,kimostam ma is 3 adagot, tegnap is 4-et, és akkor minden napra jut még 1-2 hétköznapokon. Mondjuk nagyon nagy könnyebbség, hogy kész a csatorna.

Míg a mosógép mosott, mi lementünk még utóljára ezidén a diófához és sikerült is még egy egész jó szatyorra való diót felszednünk. Bözsike is elkísért bennünket, mint egy ragaszkodó kiskutya.

Délután, mikor szenderegtem olvasás helyett, anya felhívott, hogy kiszedtem-e neki a fügéket. Gyakorlatilag kiment a fejemből, így felkászálódtam és kimentem kiszedni, még az eső előtt néhány gyökeres ágat, és el is ültettem őket egy nagyobb edénybe.

Nincsenek megjegyzések: