hétfő, szeptember 30, 2013

Zűrös hétfő

Jó sok mindent kimostam a hétvégén, de még jutott mára is. Fel kellett hozni a kabátokat, mert a hét végére hideget mondanak, Beniét és Csücskömét átöblítettem ma, Liliét majd holnap. Dominak vettem ma egy nagyon szép kabátot Mártinál, de Mayának nem leltünk. Majd talán a Hádában.

Reggel jól ráfaragtunk Domival. Kellett volna visszamenni a Budai Gyerekkórházba, és én arra emlékeztem, hogy ma reggel 9-re, de ma reggel egyáltalán nem rendelt a doktornő, csak először mondott olyat az asszisztens, hogy 30-a, de aztán változtattak holnapra, azaz elsejére. Így aztán holnap is mehetünk. Amivel nem is lenne akkora baj, ha Domi nem lett volna szinte a teljes úton rosszul. Holnap majd adok neki Daedalont, hogy ne legyen rosszul. A délelőtt további részét, miután hazaértünk, regenerálódással töltötte.

A tegnap késő este nagy eseménye az volt, hogy Iszkiri megkerült, bár őszintén szólva már lemondtunk róla, hiszen 4. napja nem láttuk. Nagy öröm volt látni, hogy mégis előkerült. Annyira nem is volt rossz bőrben, bár rögtön enni indult. Érdekes volt, hogy 4 nap után szinte idegennek tekintették a többiek - mármint a cicák - és parázs kergetőzés lett. Aztán 15-20 perc elteltével lenyugodtak a kedélyek és békében aludt mindenki.

Ma délután, már úgy 5 körül valahogy, kimentem ránézni, hogy mit csinálnak az emberek a járda környékén és mondhatom, jól meglepődtem. Ugye a járda és az út közötti részt nem tudtuk megcsináltatni csinos kis kövekből és már minden eddig erre járt építő emberrel megállapodtam, hogy itt kocsibejáró volt, lesz, szíveskedjenek ennek megfelelően murvával leteríteni. Mindenki mondta, hogy persze, természetesen. Ehhez képest az úttól kb. 50 cm szélességben szórták fel murvával, és a fennmaradó részt szépen elegyengették termőfölddel. Ez persze az első adandó alkalommal, mikor eső lesz, szépen sárrá alakul. Most még este megkértem Pista bácsit, hogy járjon közbe az érdekünkbe, de szóltam még az embereknek is, hogy ez így nem lesz jó, sőt, még utól értem az önkormányzatban is az illetékes nenőt is. Remélem így már képesek lesznek arra, hogy megcsinálják.

Nincsenek megjegyzések: