szombat, szeptember 28, 2013

Hüvösödik

A héten igyekeztem befejezni az ablakmosást, függönymosást még mielőtt nagyon elromlana az időjárás. Holnap már így is be kell hoznunk a növényeket, mert jön a hideg. Már csak a tetőtéri 2 kis szoba ablaka van hátra, azokat még most a közeli napokban meg tudom csinálni rövid idő alatt.

A hét valamelyik napján, talán szerdán, meghalt János bácsi. Valahogy nem sokkal azután hívtam Icanénit, hogy meghalt, így csak valamikor este beszéltünk, aztán másnap hosszabban. Mostanra már egészen rendeződött minden a temetéssel kapcsolatban.

Szerdán vettem bérleteket, így már én is bérlettel jártam a héten. Úgy néz ki, hogy sok helyre kell majd menni a hónapban, így megéri a nyugalom. Az a helyzet, hogy az elmúlt hetekben többször találkoztam olyan ellenőrökkel, hogy szinte megijed tőlük az ember. Rosszul öltözöttek, ápolatlanok, az ember azon aggódik, át ne ugorjon 1-2 tetű róluk.

Lassan kész lesz a járda is, nem csak az út. Jó lett volna, ha a kettő közötti részt meg tudtuk volna csináltatni viacolorral, de lett volna 70 ezer körül, így ez most elmarad. Volt róla szó, hogy esetleg Gáborék bevállalják, aztán majd részletekben visszaadom nekik egy részét, de úgy néz ki,ez nem megy, sőt, még az is megeshet, hogy ők is eladják a házat. Ez ma derült ki, mikor volt itt egy ingatlanos, hogy eladnák ők is a házat. Eddig több változat volt, most ez a legfrissebb.

Közben Gyendán Zsóka szomszédja, Marikanéni is meghalt, őt már hétfőn temetik is. Zsókáék így csak hétfőn jönnek haza.

Nincsenek megjegyzések: