hétfő, szeptember 02, 2013

És tényleg elkezdődött a suli

Tegnap előtt úgy jártunk, hogy a fiúk haját nyírtam, aztán az apjukét, de itt a 3/4-nél elakadtunk, mert mostanra adta meg magát a hajnyíró. Így aztán ollóval próbáltam befejezni, hát azért így nem lett tökéletes.
Kiseszter ígérte, hogy jön vasárnap, és előtte megy még Auchanba. Megkértem, hogy legalább azt nézze meg, hogy ott mi a kínálat a hajnyírókból, hogy legalább tudjam, mi a helyzet, ha esetleg itt a Tescóban nem kapnék a pénztárcámnak megfelelőt.
Ma reggel, hogy megjött Csücsköm fizuja, le is mentem, mivel ez van sokkal közelebb, de 10 ezer alatt nem láttam, így végül felültem egy buszra és mentem az Auchanba, mivel a hírszerzés az mondta, hogy ha csak 3 ezret tudok költeni, akkor itt annyiért is kapok.
Tulajdonképpen nem bánom, hogy át kellett csalingázzak odáig, mert még tegnap kiderült, hogy a Domi hátizsákja koránt sincs olyan jó állapotban, mint emlékeztem rá. Így neki is kaptam még 1 ugyanolyan hátizsákot, mint amilyet vettem a többieknek, illetve azt, ami Lilinél volt még ma reggel, kapta meg Domi, mert az szürke volt, és akkor Lili megkapta azt, amit ma reggel vettem, ez pedig piros volt. Az utolsó ebből a fazonból. Ahhoz képest, hogy ugyanilyen hátizsák augusztus 20 előtt néhány nappal még 3900,- volt, most megkaptam 2900-ért. Jó nagy zsák, én most a Lili tavalyi zsákját hordom, iszonyatosan meg lehet pakolni. Néha akkora súlyokat hozok haza benne, hogy én is meglepődök.

Na akkor működik rendesen a hajvágó gép,  rendbe hoztam Csücsköm haját a mielébb, egész jó lett.

A gyerekek hazahozták azokat a könyveket, amiket már megkaptak, a többit meg majd a héten szépen sorjában. Ami megjött, azt bekötöttem, holnap már vihetik is szépen bebugyogózva. Egész jó rutinra tettem szert az elmúlt években, viszonylag hamar elkészültem a mai adaggal.
Persze amekkora a felfordulás az iskolákban, mindjárt mindenki szülőit akar tartani. Beniéké lesz leglelőbb, csütörtökön. A lányoké hétfőn, 5-kor és 6-kor. Domiékét még nem tudom. Ha szerencsém van, akkor talán kedden lesz, de tartok tőle, hogy hétfőn lesz az övéké is.

Nincsenek megjegyzések: