szombat, szeptember 07, 2013

Zűrös hét volt, de eredményes

Hétfőn lementem a Tescoba, hogy vegyek egy hajnyírót, legyen mivel este rendbe tenni Csücsköm haját. Itt nem jártam sikerrel, mert 10 ezer alatt nem volt kütyü, annyiért pedig nem akartam venni. Így folytattam az utat befele a város felé és bementem az Auchanig, ahol már 3 ezer körüli áron is volt. Persze lehetett volna venni sokkal drágábban is, de ennél többet nem akartam költeni. Este már rendbe is hoztam Csücsköm haját, azért így jobb lett. Délután megjöttek a gyerekek és hozták a könyveket, így a délután ezzel telt, hogy füzetet, könyvet kötöttem. Még most a hét végén is lesz mit kötni, de már csak néhány darab.

Kedden 8-ra volt időpontom a fogászaton, aztán átmentem a szemészetre. A fogam szerencsére rendben van, nem kellett különösebben hozzányúlni. A szemem viszont romlott, de ezt már én is érzékeltem,nemrégiben vettem egy +2-es olvasó szemüveget. Lehet, előbb-utóbb ki kell majd váltsam azt a szemüveget is, amit felírt a doktornő, de egyenlőre túl nagy falatnak látszik, már ami az árát illeti.

Szerdán, hogy kicsit lazítsak, csak mostam és takarítottam, este mikor megjöttem még könyvet kötöttem és vasaltam.

Csütörtökön reggel voltunk Lilivel a Budai Gyerekkórházban, hogy túl legyünk a laktózterheléses vizsgálaton. 3 óra volt az egész, a végén kiderült, hogy Lili nem laktózérzékeny, csak a bélrendszere lett tropa attól a februári ki tudja mitől. Mikor vége lett a vizsgálatsorozatnak, akkor dőlt ki a liszt megint, Lilinek olyan hasmenése lett, hogy attól tartott, nem bírja ki hazáig. Annyiból szerencsés volt, hogy még majd 1 órát vártunk, így volt idő szaladgálni és végül haza is értünk, bár nagyon vacakul volt egész hazavezető úton.
Délután még fel kellett mennem Beni iskolájába, szülőire. Szerencsére nem késő délutánra tették a fejlesztő foglalkozásait, viszont részletes listát kellett beküldjek az igazgatónak, hogy melyik nap hánykor jöhet haza. Az nem volt elég, hogy a kötelező órák után. A kisebbek iskolájában simán elfogadták azt, hogy a kötelező órák után. Még összetehetem a kezem, hogy itt ebben a 2 suliban nem akarnak szándékosan betartani a gyerekeknek és a szülőknek, de olvastam több helyen is, hogy kész küzdelem, hogy hazaeresszék a gyerekeket a tanítás után. Agybajosok csapata. Tisztára, mintha az lenne a cél, hogy utáltassák meg az iskolát a skacokkal, minél jobban.

A héten egész jól haladtak az úttal. Most már 2 kisebb gép áll a kertben.

Nincsenek megjegyzések: