szombat, június 22, 2013

Vége a lomtalanításnak

Szerencsére hellyel-közzel volt itt Kiseszter is és így sokkal jobban haladtunk a kipakolással. Őt főleg a garázs kipakolása érintette, de segített a pincében is. Tegnapelőtt, mikor ki kellett rakni a cuccokat, nekem reggel be kellett mennem a Földhivatalba, illetve mint később kiderült, ott mellette a Kormányablakba egy tulajdoni lap másolatért, hazafelé Kiseszterrel bevásároltunk és mikor az Aldinál akartam kilépni a kocsiból, valahogy nagyon rosszat mozdultam és azóta is fáj a derekam, pedig tegnap este még kivonszoltam magamat a doktorbácsihoz egy szuriért, de sokkal előbbre nem jutottam vele.
De attól még soha nem látott mennyiségű bútort, csetreszt, ócska ruhát dobáltunk ki. Ezidén sokkal békésebben zajlott a lomizás is, bár nem voltak kevesebben, de valahogy kulturáltabban viselkedtek.

Annak örömére, hogy sok minden kiment a pincéből, 3 gyerek már tegnap előtt lenn aludt a pincében, aztán tegnap mi hárman is követtük őket. Egy biztos, itt nem folyt a hajamból is a víz, de aludni sem aludtam annyira jól, mint normális körülmények közt a saját ágyamban szoktam.

Nincsenek megjegyzések: