szombat, június 22, 2013

Növényke

Volt egy botsáskának nevezett növénykém, ami tavalyra már jó nagyra nőtte magát és mikor Ancsa testvéremék elvitték Nagyanyótól örökölt, általunk majomkenyér faként emlegetett hatalmas növényt, akkor melléadtam, de levettem róla 2 hajtást. Ami miatt írok ezekről az a hajtások furcsasága. Tavaly ősszel elültettem mindkettőt és egymás mellé tettem őket a konyhaablakba. Aztán akkor, mikor már túl meleg lett a konyhaablak, kitettem a teraszra őket, aztán nem sokkal később be az árnyékba a többi növény közé, amelyikek itt teleltek a nappaliban. Az egyik még a télen el kezdett hajtásokat hozni, a másik meg sem rezdült. Jól tartotta magát, de nem hozott új hajtást. És ami a fantasztikus, hogy most, hogy a lomolás megkezdése előtt úgymond kimentettem a teraszról a lombok alá, beindult, szép kis hajtást hozott.

A múlt héten vagy talán még előtte, elromlott a második mosdócsapunk is a fürdőszobában. Az első még talán tavaly, kb 1 éve. Nem hívtunk szerelőt, mert mindig kínlódás kifizetni a munkadíjat is, és itt nyilvánvaló volt, hogy lesz anyagköltség is, hiszen a kerámiabetétet is ki kellett cserélni. Most, hogy már nem  volt fenn egy használható mosdó sem, muszáj volt valamit tenni. Elmentem és vettem 2 betétet és megkértem Zsoltot, jönne át megcsinálni. Szerdára ígérte, de csak nem jött. Nem akartam piszkálni, de azért csak jó lett volna, ha átjön. Viszont az én Csücsköm, aki alapesetben nem egy szerelős alkat, kinézte a youtube-ról, hogy miként kellene megcsinálni és szerencsére volt hozzá szerszámunk is, így viszonylag rövid idő alatt, nulla forint  munkadíjért megcsinálta, csak nekem kellett felmennem, mint múzsának, hogy sikerüljön meglazítania egy csavart, ami előtte makacsul ellenállt. És láss csodát, működik.

Az éjjel nem túl jól aludtunk, annak ellenére, hogy lenn voltunk a pincében. A kazán zörgött, a matrac kényelmetlen volt, egyébként is fészkelődtünk mindketten, hogy a hátunk ne fájjon. Nem kifejezetten ezt a cipekedést írta fel az orvos.
Napközben megint nagyon meleg volt, bár reggel kisebb zivatarral kezdtünk és most is úgy tűnik azzal zárjuk a napot.

Nincsenek megjegyzések: