vasárnap, június 16, 2013

És végre itt a nyár!!!!!

És meleg az idő, strand helyett medencét állítottunk, még tegnap. Most elsőre sikerült olyan pöpecül felállítani, hogy ennyire vízszintesen még tán sose állt. Az, hogy vízszintesen álljon a medence, minden évben kínlódás volt, tavaly már közelítettünk a tökéletességhez, de most, ez szinte gyönyörű, hogy mennyire jól áll.

Ma reggel már korán reggel is jó meleg volt, így 10 körül, mikor kimentünk kitakarni a medencét, már meg is akartunk mártózni Csücskömmel. Ahogy léptem befelé a jeges vízbe, megbotlottam és szó szerint beestem a vízbe, de ez kívülről úgy tűnt, mintha nagy bátran, mit sem törődve a hideggel beleugrottam volna a vízbe. Csücsköm meg is jegyezte, hogy milyen "tökös csaj" vagyok, hogy csak úgy ugrálok bele a hideg vízbe. Volt aztán nagy vihogás, mikor mondtam neki, hogy nem pontosan így terveztem.

Aztán a nap folyamán jó meleg volt, a hétre még melegebbet mondanak. Csücsköm itthon lesz 2 hétig, most az első héten a gyerekek is itthon vannak, és nagy szerencsénk van, mert lesz lomtlanítás is a héten, amiben mindenki kiveheti a részét. Amit lehet, kidobunk, továbbadunk, kitakarítunk. Csak vinnék már a házat.......

Nincsenek megjegyzések: