hétfő, június 17, 2013

Meleg az idő!

Jó meleg volt már korán reggel, és az a jeges víz, ami tegnap még érzéstelenítő hatású volt, az ma délelőttre már egész kellemes volt, délutánra pedig teljesen jó volt.
Napközben nagy lépésekkel haladtunk előre. A konyhában letakarítottam a felesleges dolgokat a szekrény tetejéről, és ami nem kell már, azt ki is hajigáltam. Igyekszem nagyon kritikus szemmel nézni a dolgainkat, csak azt megtartani, amire még addig, míg el nem költözünk, biztosan szükségünk lesz. Kipakoltam még tegnap két felső polcot is, ami onnan kikerült, az adta a helyet a szekrény tetejéről a megmenekült dobozoknak, egyebeknek. Volt egy alsó pult rész is, ami elég rendesen tele  volt mindenfélével, szintén tiszta lett és csak a legszükségesebbek maradtak.
Az előszobából is kitettünk egy szekrényt, egész nagy hely lett.
Nagyon jó, hogy Csücsköm itthon van, mert legalább tud segíteni, bár a gyerekek is itt-ott besegítenek.
Takarítás után felmentem Mayához, hogy nála is kipakoljuk a felesleget, mert volt ott is minden, tűtől elefántcsontig. Nem különösebben nagy erőssége a rendrakás, de így segítséggel könnyebben ment. Később még Kiseszter is beszállt segíteni neki, így én nekifoghattam a vasalásnak.
Napközben már jó meleg volt, talán már a 35 fokot is elérte. Éjjel sem tudtunk valami jól aludni, nagyon meleg volt. Vélhetően ma sem lesz másképp.

Nincsenek megjegyzések: