csütörtök, december 03, 2009

Mikulás, kupa....

Kedden reggel itt volt Kiseszter, készített egy adventi naptárt, majd teszem fel a képet, nagyon klasszul néz ki. Nagyon tetszett a gyerekeknek. Szerencsére feltöltve kaptuk, így tele van finomsággal.
Tegnap volt Domiéknak a Mikulás kupa. Egyébként meg jó zűrös nap volt. Délelőtt mostam, meg szedtem össze kicsit a lakást, délután pedig szaladgáltam. Felvittem Dominak kaját, aztán átvittem őket a másik iskolába, ahol a meccsek voltak. Utána mentem Beniért, Mayáért. Hazajöttünk, megcsinálta Maya a leckét, aztán indultunk énekórára a lányokkal. Sanyit megkértem, hogy legyen Benivel addig, míg Csücsköm haza nem ér. Időközben az egyik anyuka rámszólt, hogy vége a focimeccsnek. Ez az eredeti 5 óra helyett 4,20-kor volt. Csücsköm még javában a buszon ült. Így megkértem Hajnit, hogy hoznák haza Domit, mert nem tudunk értemenni. Csücsköm 5 körül már itthon volt, mi pedig mentünk kosáredzésre.

A ma délután sem volt igazán egyszerű. Délben bementem az iskolába, hogy elhozzam Domit, de időközben ezembe jutott, hogy logopédia órája van, sőt reggel még a logopédia füzeteit sem tettem be a táskájába. Így visszamentem, beadtam neki. Közben Maya megebédelt, elhoztam őt is, aztán leszaladtunk a fodrászt kifizetni, mert reggel nem volt apróm. Kivártuk a kicsöngetést és beadtuk Lilinek a holnapi játszóház beugróját. Onnan átmentünk Beniért, és vissza Domiért. Maya és Beni elindultak gyalog haza, én pedig megvártam Domit.

Nincsenek megjegyzések: