vasárnap, december 27, 2009

Karácsony előtt

Karácsony előtti hét péntekjén volt egy zsibvásár az iskolában, amire már régen készültek a gyerekek. Mindenféle kisebb-nagyobb játékot lehet ilyenkor venni az iskolatársaktól, ha valakinek erre van kedve. Jó sok apróságot vettek a gyerekek, én pedig vettem Mayának egy kicsi babakocsit. Így a karácsonyra vett babához megvolt már a babakocsi.
Lilinek még néhány héttel ezelőtt megvettem az ajándékát, Bakugant szeretett volna nagyon, és nagyon régen.
Aztán 21-én hétfőn, mikor már Csücsköm is itthon volt, együtt elmentünk a fiúknak ajándékot nézni. Nem volt hiba, hogy halogattam a vásárlást, mert azt amit kinéztem nekik, sokkal olcsóbban vettük meg végül.
Domi tavaly kapott szülinapjára egy walkie-talkiet, amit aztán Lilivel elcserélt nem tudom mire. Lili úgy gondolta, hogy akkor ő most már azt tesz ezzel a dologgal, amit akar és bevitte a suliba, ahol valamiért 2 másik fiúhoz került, ahonnan soha többet nem láttuk viszont. Ezen Domi rettentően kiborult, ráadásul csak hetekkel később derült ki, hogy mi is történt.
Így akartunk neki venni egy másikat. Olyat láttunk, amiben volt még óra, kompassz, és lámpa. Ez a szet első nekifutásra 3 vagy 4500 ft volt. 1000 ft-ért vettük meg végül. Beninek pedig vettünk egy sima walkie-talkiet 1500 heléyett 500-ért. Így lett itthon 4 db összesen a walkie-talkie-ból. Vettünk még Beninek egy férfi órát, amit 2 nap alatt sikerült részben szétszerelnie, mivel lötyög kicsit a csuklóján. Megmentettem, de javításra szorul a szíja. Mindkét fiú kapott 1-1 fejlámpát, ami ha nem lesz teljesen tönkrevágva, akkor jó lesz nyár elején is az erdei iskolákba is. Ledes és elég erős fénye van. Nem elemmel működik, hanem tölteni kell, mint egy telefont.
Lili kapott még 2 polót Maya is kapott 1 polót és Beni is. Anyáéknak libamájat vettem Csücsköm kajajegyeiből, és vettem mellé hájat is.
A fenyőnk végülis úgy tűnik egész szép darab lett. Szépen feldíszítettük a gyerekekkel.

Nincsenek megjegyzések: