csütörtök, december 17, 2009

Díszítés 2.0

Hétvégén, míg anyuék cuccait mostuk, Kiseszter itt volt és hozott megint pár jó ötletet, amiket meg is csináltak a gyerekek és volt olyan is amibe beszálltam én is.
Az egyik mécsesdísz kartonpapírból, a másik pedig papírból és szalagból angyalka karácsonyfadísz.

Jó volt megint kicsit babratolni ilyesmivel.

Kedden megjavították anyáék mosógépét, így Kiseszter mosott már otthon délután.

Tegnap, azaz szerda reggel egészen izgalmas reggelünk volt, esett egy kis hó. Ez engem nem nagyon érintett, viszont Csücsköm több mint 90 perc alatt ért be a munkahelyére. Ez aztán szépen összekeverte a napomat. Délelőtt lenn voltam az önkormányzatnál a rendszeres gyerekvédelmi kedvezmény miatt, de még kell visszamennem pénteken. Utána hazaszaladtam, hogy összedobjam mára Csücskömnek a sajtospogit, amit a mai karácsonyi partyra vitt. A tegnapi közlekedési helyzet ismeretében nem mertem mára bevállalni, hogy utána viszem a frissen sütött pogácsákat, így tegnap több részletben megsütöttem. Közben persze szaladtam a gyerekekért is és mentünk este volt az iskola karácsonyi koncertjére, ahol a gyerekek és a tanárok is felléptek. Lili és Dominik szerepelt, Mayáék osztálya nem. Szép volt, kedvesek voltak, csak a hangosítás volt nagyon vacak. Nem tudni, hogy technikai vagy emberi oka volt-e a dolognak, de ha a színpadon kellett volna hallani, hogy mit mondanak a gyerekek, azt nem hallottuk, ha pedig énekeltek, és ment az aláfestés, akkor csak a kísérő zenét hallottuk nagyon hangosan, a gyerekeket alig.

Ica néni is jött velünk a szomszédból. Már tavaly is hívtam, de akkor valami közbejött neki. Annyira jó volt, hogy ráért és el tudott jönni. Ica nénit vittük, hoztuk, aztán még mindig volt dolgom.

Be kellett mennem a Belvárosba, mert Csücskömnek vettem egy sínacit a Vaterán.
Többször kell 10-15-20 perceket várjon a 103-as buszra, ami akkor jön, amikor eszébe jut, nem akkor, amikorra ki van írva a menetrend szerint. Hazafelé úton fenn áll a hídon a szélben, és már ma reggel is -5 fok volt. Kicsit sem hiányzik, hogy megfázzon. Nagyon jó darabot csíptem el, nem is drágán, szinte újjonan.

Mikor elindultam hazafelé, még telefonon megkértem Csücskömet, hogy kintről a teraszról hozná be a maradék felkockázott pogácsatésztákat, hogy addig is, míg hazaérek, melegedjen, keljen. Amíg megsült a pogi, kiderült, hogy jó lesz a nadrág is. Ma már fel is lett avatva, bevállt.

Nincsenek megjegyzések: