szombat, január 21, 2017

Munkahely keresés Dominak

Tegnapelőtt Domi hazaállított egy kisebb kupac dokumentummal, hogy írjam alá. Átfutottam, de maradtak bennem kérdések bőven. A lényege az volt, hogy júniusban lesz egy hét, amikor iskola helyett dolgozni fognak, de nem úgy, ahogy mi tettük anno. Amire én emlékszem, az az volt, hogy a BHG gyárába mentünk és valami összeszerelésre tanítottak be bennünket, nem volt valami élvezetes. 

Mikor felhívtam a kapcsolattartót, rögtön azzal kezdte, hogy ne aggódjak, igyekszenek valami közelben levő munkahelyet keresni Dominak, de a többinek is. Itt ez a dolog nem csoportosan működik, hanem mindenkinek egyénre szabottan próbálnak meg helyet találni, olyat, ami az érdeklődésének megfelel, hogy boldog legyen abban az egy hétben, olyasmit csinálhasson, amit szeret. Egész forradalmi hozzáállás, nem? 😊

A papírokat addig is, amíg megtalálják Dominak a megfelelő helyet, őrizgessem és majd szól, ha vissza kell küldeni. Azt mindenesetre értékelte, hogy felhívtam és egyeztettünk, hogy mit és hogyan tovább. 


A csapcserére, házellenőrzésre és a gázkészülékek felülvizsgálatára végül a harmincadikai hétfőt kértem, mert a kinézett csütörtök és péntek kissé megtelt időközben. 


Csütörtökön Lilivel fodrásznál jártunk, de nem ez a lényeg. Visszafelé útban találtam egy virágzó bokrot vagy fát, nem is tudom igazán, hogy mi. Ehhez képest itt azért ha nem is a mínusz 20 hasít, de azért vannak itt is mínuszok, főleg mostanság.




Ezek a  képek itt lenn pedig a  múlt hét végén készültek, itt-ott hó is esett, de a színek mindenesetre varázslatosak voltak. (Ki nem nagyon akaródzott menni a házból, hideg, szeles nap volt nagyon.)












Itt pedig látszik a kerítés környékén a sarokban, hogy hová akaszgattam végül az etetőket. Remélem, az új tulajnak a szomszédban nem lesz kifogása ellene, vagy nem akarja kivágni azt a fácskát, mert időközben eladták a mellettünk levő félházat. 

 


Nincsenek megjegyzések: