csütörtök, február 02, 2017

Sűrű hétfő

Kb. 2 héttel ezelőtt volt a Lidl akciójában egy konyhai csap, amit úgy néztem, hogy akár mi is tudnánk használni, így megkértem az ügynökségen Habeebah-t, hogy kérdezze meg a tulajdonost, hozzájárulna-e a csap átmeneti cseréjéhez. Megkaptuk az engedélyt, de beindult a lavina, talán erről már írtam. Eredetileg a múlt csütörtökre jöttek volna és esetleg hétfőre is, de aztán végül a hétfőben maradtunk, mert nekem már nagyon összejött a hétre mindenféle. 
Csütörtökön, ez még a múlt hét, Benivel voltam a fogorvosnál, kontrollon. Utána pedig itthon. Aztán pénteken és szombaton egész nap dolgoztam. 

Hétfőn pedig jött akkor Andy ellenőrizni  a házat, hogy nem szedtük-e szét. Elégedett volt. Vele egy időben megérkezett a tulajdonos gázszerelője, aki már annyira nem volt elégedett, valamelyik gázkészülék ereszt egy kicsit, vagy a gázóra. De nem tudta kimérni, mert a gázfőzőlapnak nincs elzárócsapja, ami eleve szabálytalan. Szóval megint kell majd jöjjön, hogy az elzáró csapot beszerelje és aztán újra csináljon egy nyomáspróbát, aztán meglátjuk, hogy mi a helyzet. 
Andy  még éppen itt volt, mikor megérkezett Andrew, a vízszerelő, így Andy első kézből oszthatta rá a feladatokat, amiket kértem megcsinálni pluszban. Andrew ugyanis csapot cserélni érkezett, ennek kapcsán ki kellett pakolnom a mosogató alól, hogy odaférjen. Így a konyhában némileg lecsökkent a mozgástér a dobozoktól. Még délelőtt megcsinálta a csapcserét, aztán a további feladatokat megcsinálni délután, pontosabban ebéd után ígérte, de ebből valahogy estefelé lett végül. 
A csap viszont remekül működött addig is és azóta is. 
Az apróságok pedig tényleg apróságok voltak. Az egyik, hogy valamelyik előző lakó telefúrta a kád feletti falat vagy hat csavarral, amiket ott is hagyott, csak éppen kilógtak a falból, takarítani sem lehetett tőlük. Ezeket kértem, hogy szedje ki és nyomjon bele szilikont. Ez hamar megvolt, viszont azért kellett visszajöjjön később, mert a másik dolog a kád és a fal között keletkezett rés megszűntetése lett volna, ami nem történhetett volna meg anélkül hatékonyan, hogy ha nem hoz magával egy stafnit, amivel alátámasztja a kád sarkát. Stafni viszont nem volt nála, hozni kellett. Utána még azt kellett megugrani, hogy hogyan tudunk lefürdeni anélkül, hogy a szilikont bántanánk. Megoldásképpen leragasztottam némi fóliával és csak éjjel szedtem fel róla, mikor már mindenki aludt. 

Miközben Andrew-t vártuk vissza, még egyszer nekifutottunk a porszívókérdésnek, ami a nap folyamán és a hét végén előkerült. A kérdés lényege az volt, hogy működik-e egyáltalán. Gyuri valahogy még hónapokkal ezelőtt rálépett és eltörött egy darabja, de eddig valahogy csak bírta. Most viszont már egyáltalán nem szívott. Itt ebben a házban muszáj, hogy legyen normális porszívó, mert az egész ház szinte be van borítva padlószőnyeggel. Arra jutottunk, hogy mese nincs, muszáj venni egyet, mert megesz bennünket a kosz. Andrew távozása után átsétáltunk a szomszéd boltba venni egyet. Remélhetően ez tovább bírja. 

A másik dolog ami még történt, hogy hosszas vajúdás után kisütöttem, hogy hova is férhetne egy normális méretű mélyhűtő annak érdekében, hogy egy kicsit gazdaságosabban tudjunk működni. Ez majd valamikor 3  héten belül kell megérkezzen. 

Nincsenek megjegyzések: