szerda, január 18, 2017

Kavarás Domi pulóvere miatt

A múlt héten arra a felfedezésre jutottam, hogy Dominik kinövi, kinőtte az iskolai egyenruhához tartozó kapucnis felsőt. Ezzel csak az volt a probléma, hogy megint valahogy hozzá kellett volna jutni az eggyel nagyobb mérethez. Felhívtam a boltot, miután a honlap továbbra is használhatatlanul vacak és semmilyen áru nincs feltöltve, hogy ott megtudja rendelni a szerencsétlen polgár. Ismét felajánlották, hogy szívesen megrendelik nekem így telefonon keresztül, csak a bankkártya adataimat kell megadnom. Ezt a verziót ismét nem választottam, annak ellenére, hogy jó eséllyel tényleg nem élnek vele vissza. A kislány semmi használható megoldást nem tudott nekem mondani, de én meg kötöttem az ebet a karóhoz, hogy nem akarok kétszer odamenni, ha lehet, akkor egyszer se, de az még hagyján lenne. 
Végül odaadta a főnökének, akivel már tavaly is volt kis csörtém, hogy mi a csudáért nem tudnak összehozni egy normális webboltot, hogy ott lehetne megrendelni, biztonságosan fizetni, stb. Újra vázoltam neki a helyzetet, felemlítve a tavalyit is, hogy szeretném megúszni az odamenetelt, annál is inkább, mert tudom, hogy mire van szükségem, nem kell próbálni, és egyébként is elmegy vele egy fél nap, annak ellenére, hogy egyébként kocsival úgy 10 perc lenne. Addig beszélgettünk, hogy kibökte, mi lenne, ha átutalnám, mert a rendelési rendszerük csak úgy működik,  hogy mindenképp ki kell előre fizetni. 
Kezdhettük volna ezzel is, de már tavaly. 
Péntek este átutaltuk a  pénzt, kedden itt volt a pulcsi, mert kis ráfizetés ellenében még kis is postázták. Olcsóbb volt a postaköltség, mint egy buszjegy. Ja, és L-es méretre váltottunk. A polók még egy kis ideig talán jók, aztán Maya régi pólóit kapja meg Domi. 
Másfél éve még Mayának L-es méret kellett, most néha már az M-es is nagy. 
2016 karácsonyán készült ez a kép, hosszas küzdelem árán :)

A múlt hétre csak összejött azért 30 óra munka, de erre a hétre csak a 20. 

A Lidlben volt a múlt vasárnap mosogatóhoz csaptelep. Mivel előre lehetett tudni, hogy lesz, írtam az ügynökségnek, hogy kérjenek engedélyt a csap átmeneti cseréjére, amíg itt lakunk. Az engedély csak kedden lett meg, de a csapot megvettem így is, nem kockáztattam semmit, mert ha nem engedi a tulaj, aminek azért nem sok értelme lett volna, legfeljebb visszaviszem a Lidlbe. Úgyhogy előbb-utóbb lesz egy normális csapunk. 
Ezzel viszont beindítottam egy lavinát, jönne Andy is ellenőrizni a házat, meg jönne a gázszerelő is ellenőrizni a gázkészülékeket. Most már csak össze kell egyeztetni mindenki velünk. 

Nincsenek megjegyzések: