vasárnap, október 09, 2016

Kihelyezett kórházi osztályunkról jelentjük

Az eredeti tervekkel ellentétben idén sem sikerült elkerülnünk az iskolakezdést követő taknyoskodást. Dominik egy hétig morgott amiatt, hogy el kellett menjen iskolába annak ellenére, hogy nem volt valami fényesen és egészen nyilvánvalóan sokszor fújta az orrát és köhögött is hozzá. De ez még csak a kezdet volt, a dolog még csak most kezd kiteljesedni. Maya már a hét elején is eléggé csúnyán köhögött, mostanra már kicsit jobb, de a zsebkendő fogyasztása nagyon megnőtt százon. A hét végére a többiek is többé-kevésbé beálltak a sorba, még talán én vagyok a legkevésbé göthös. Csak a hét végén 5 doboz papírzsepit hoztunk haza, kiváncsi vagyok, mi marad belőle a jövő hét végére. 

Csütörtökön voltam Benivel a fogorvosnál. Majd kialakul, hogy mit és hogyan lehet csinálni a fogával, jó lett volna neki fogszabályozó már régebben is, úgy tűnik. Volt egy időszak, amikor ő nagyon ellenállt, most már boldogan hordaná, majd meglátjuk, mennyibe fog kerülni ez a kis úri huncutság nekünk most. A kezelése amúgy ingyenes, még úgyis, hogy már elmúlt 18. A college igazolvány erre is jogosít, de a fogszabályzó nincs ebben a körben. 
A furcsaságok köre bővült megint. A fogorvos nagyon melegen ajánlotta neki, hogy elektromos fogkefét használjon. Első nekifutásra, mivel úgyis mentünk a Tescoba, megnéztem az árát. Majdnem úgy kellett felmosni. 70 font lett volna az ajánlott tipus legolcsóbb változatának az ára. Oral B Pro2000. Ugyanez az Amazonon 25 font volt és már másnap meg is érkezett. 

A gyerekek végül csütörtökön hoztak a college-ból nyomtatványt a bankszámla nyitáshoz, talán a jövő hét elején vissza is kapjuk az illetékes osztálytól. Addig nem akartam időpontot foglalni a banknál, amíg ez a papír nincs a kezemben. 

Nincsenek megjegyzések: