vasárnap, január 13, 2013

Narancslekvár

A héten végül megszereztem Maya szemüvegét. A jövő héten pedig megyünk a szemészetre kontrollra. Remélem nem kell senkinek cserélni a szemüvegét, nem esne most jól 10-20 ezer kiadása.

Csütörtökön vettem narancsot, hogy főzzek anyának narancslekvárt. Végül ezt a receptet választottam. Nem emlékszem már, de mintha tavaly másik receptet használtam volna. Ez most jobban ízlik. Szeretni nem szeretem, enni nem fogok belőle, de jobban ízlik, mint a tavalyi. Anyát kérdeztem, hogy meddig tartott a tavalyi adag. Az volt  a válasz, hogy talán márciusig, így ma neki fogtam a következő adagnak. Nemsokára tehetem ki üvegekbe.

Egész jól haladok a fogyókúrás projekttel, bár lássuk be, még az elején vagyok.

Tegnap váratlanul leesett egy kisebb adag hó, de mára is várunk még, sőt, egész hétre.

Nézegetem még ami megvan felvételen a River Cottage-zöldséges részét, de nem is tudom, hogy honnan tudnám megszerezni, meg a többit is. Egyszerűen jól esik nézni.

Nincsenek megjegyzések: