csütörtök, január 24, 2013

Mézes süti, méz nélkül :)

Tegnapelőtt akartam mézes sütit sütni, Cilimama receptje alapján, de valahogy kissé indiszponált voltam. Így, amikor nem akart összeállni a tészta, ahelyett, hogy megnéztem volna a receptet, hogy mi maradt ki, beledobtam még 1 tojást. Rossz nem lett, de hát nem is az a mézes süti, mint amit vártam volna, meg amire mindenki készült. Azért el fog fogyni.

Elkezdték Iszkirit hajtani a kandúrok, hamarosan el kell vigyem ivartalaníttatni, mert ennek nem lesz jó vége így. Tegnap nem is jött haza este. Napközben volt itthon 1 kicsit, de aztán ma reggelig nem láttuk nyomát sem. Este még elmentünk együtt körülnézni, hátha megleljük, de nem lett meg. Ma reggel 6 körül jött haza, csapzottan, sárosan. Lehet, hogy nem vágyott rá nagyon, de muszáj volt megfüröszteni, annyira sáros volt. Viszont arra lehet számítani, hogy ha itthon van, akkor alkalmasint az ágyunkba is befekszik, oda azért nem lenne jó, ha vinné a sarat is.

Nincsenek megjegyzések: