szerda, január 09, 2013

Elindult 2013

Eltelt az első hét, mindjárt a másodiknak is vége lesz.
Mayának még karácsony körül eltört a szemüvegszára. Próbáltuk a Camponában levő szemüvegeseknél megcsináltatni, de az egyik még nem is látott ilyen keretet, a másik meg 3 hétre vállalta volna. A mi szemüvegesünk pedig csak 2-án nyitott. Így még ma sincs meg a szemüvege. Na, de talán holnap.

Érdekes volt, hogy szilveszterkor sokkal kevesebb volt az éjféli durrogtatás. Mondjuk nem is engedtük ki a cicákat már úgy 6 órától, de nem is volt annyira jó az idő, hogy ki akartak volna menni. Nem sok mindent láttunk a szomszédok tüzijátékából, mert akkora volt a köd, hogy 1-2 háznyira lehetett csak ellátni.

2-án már ment Csücsköm dolgozni, másnap pedig már mentek a gyerekek is suliba. Azt nem is nagyon látom, hogy Csücsköm hogyan veszi majd ki a szabiját, mert ahogy elnézem a kollégája ebben a hónapban nem nagyon fog menni dolgozni.
Harmadikán bementem Budafokra bérletekért, és sikerült egész jó áron vennem egy sportcipőt is. Az előzőnek már el volt törve a talpa, a legkisebb víz is befolyt rajta. 2000 forint volt abban a kínai boltban, ahol viszonylag sűrűn szoktam vásárolni. 30% kedvezményt adnak most, így ma, mikor benn voltam, vettem még Lilinek is egyet. A nyár végén vett magas szárú tornacsukája kezdi megadni magát, csak idő kérdése. Valahogy úgy vagyok vele, ha kibír egy fél évet, akkor rendben van. 2000-ért nem várok többet.

A múlt héten bementünk a Vodafone-hoz, és lemondtuk majdnem minden előfizetésünket, átalakíttattuk őket feltöltőkártyássá. Maradt még 2 előfizetés, az egyik az enyém, az marad is előfizetéses, Liliét pedig mikor lejár a hűségideje, március elején alakíttatjuk át. Talán így is tudunk valamit megfogni a költségeinken.

Valamelyik nap néztem felvételről a River Cottage Karácsonykor c. jó kis műsort, ahol Hugh egy diós-mézes torta félét készített. Tegnap közkívánatra megsütöttem, mert kikerestem a receptet, de láss csodát, még ma is van belőle, olyan édes, hogy még a legédesszájúbbak sem bírtak belőle 1-2 kockánál többet enni.

Ja, és a hét híre, hogy tegnap előtt elkezdtem a 90 napos diétát, ami a tápanyagok szétválasztásán alapul. Két helyen is találtam recepteket, itt és itt. A mindmegette.hu-n még statisztikát is tudok csinálni, de lehet, hogy a másik oldalon is, csak ott nem kezdtem neki keresni.
Maya is ráállt, hogy legalább kenyérféléket ne nagyon egyen, így most reggelente neki is és Csücskömnek is gyümölcsöt készítek reggelire.

Tegnap esett egy kis hó, úgy 2-3 cm, lett is nagy gond, rögtön megállt a reggeli forgalom.



Nincsenek megjegyzések: