szerda, december 22, 2010

Szünet, készülődés

A szünet első napja volt ma, persze, hogy 1/4 7-kor már ébren voltam. Na, sebaj, lementem a Tescoba bevásárolni még azt ami lemaradt, és azt gondoltam, tényleg meg is vettem mindent, de most, így este felé már tudom, hogy nem. Most vettem észre, hogy a tavaly mélyhűtőbe betárazott rengeteg mákból alig maradt valami, pedig nem emlékszem rá, hogy olyan sokat használtam volna.
Pedig de.
Vettem még ezt- azt a gyerekeknek ajándékba, macskakaját, és egy ekrem nevű kenyérfélét, ami nagyon csúszik Dominál, de lehet, nem emlékszem jól a nevére, mert a google-n nem lelek semmi ilyesmit. Na, majd holnap megnézem, hogy mi is a neve.
Épp most nézetem a malackarajon a szaloncukor tesztet és nagyon örültem, hogy nekem ez idén nem kellett nagyon foglalkozzak, mert ugyan vettem még Mikulás előtt lédig szaloncukrot az Auchanban, de egyáltalán nem volt benne köszönet. Aztán nézegettem a Bonbonettiket, de az már a megfizethetetlen kategória lett a közel 2000 Ft-os kilónkénti árral, pláne, hogy az amit mindenki szeret itthon, a földimogyorós, nem is volt, sehol, de úgy néz ki, nem is gyártottak. Ezt onnan tudom, hogy Csücsköm volt egy, a cége által szervezett karácsonyi partin, ahol kapott mindenki egy Mága Zoltán CD-t és 1 doboz Bonbonetti szaloncukor válogatást. Nekünk nem jutott a CD-ből, de szaloncukor valahogy több került, így nem kellett vegyek egyáltalán. Na, ebben a válogatásban nem volt egyáltalán földimogyorós.
Főztem egy nagyobbacska adag paradicsomos húsgombócot, de jóformán senki nem evett belőle. Lassan lehet összeállítani egy feketelistát, hogy ki, mit nem eszik meg, hogy olyat ne nagyon főzzek. Ja, persze így, hiába lett finom, ment a mélyhűtőbe a maradék.
Délután összeállítottam 3 féle tésztát, 2 mézeset és egy bejgli tésztát és kitettem mindet a teraszra, remélem senki nem fogja akarni elvinni. A múlt csütörtökről péntekre ugyanis valaki szétnyitotta a kerítést a szomszéd és köztünk, és mi ugyan később vettük észre, de valószínű ugyanakkor be akartak jönni hozzánk is, aminek az a nyoma maradt, hogy a teraszajtónkba belevágott valaki egy éles tárgyat, ami átszakította. Olyan penge félét. Így lyukas volt egy pár napig valószínű az ajtó, aztán betapasztottam valami siloplast félével. Nem nagyon vettük észre egyébként, hogy bármi is eltűnt volna. Azért nyugtalanító, hogy ki szórakozik ilyesmivel.
Sütni majd holnap fogok, az egyik mézesből lehet, hogy csinálok házikót is, de még nem döntöttem el. Írókázni majd biztos fogom.
És akkor most, asszem elhúzok aludni.

Nincsenek megjegyzések: