csütörtök, május 27, 2010

Vizsga 2.0

A legutolsó bejegyzés óta eltelt majdnem 1 hét, az eső azóta is esik minden nap, legkevesebb egyszer, de tegnap is 4-szer eredt el, ebből este volt egy kiadós vihar. Én mondjuk csak a sok vízzel találkoztam, de a család mesélte, hogy mekkora fekete fellegek voltak itt. Ennek megfeleően az utak a környékem kritikán alulian néznek ki, Tiszta sár minden. Ki akartam menni a kertbe, de visszafordultam, mert csak elsűllyedni lehetett volna.

Kiderült, hogy a szolfézst Lili négyesre írta, valószínűleg négyes lesz az évvégi jegye is, de ennél nagyobb bajunk sose essen. Máskülönben most azért sikerült Lilinek javítani sok jegyén, matekból és köriből is hozott 1-1 hármast, ami már jelentős fejlődés.

Kedden elmentek a kicsik erdei iskolába. Domit fél hétre felvittem a felettünk levő utcába, egyik osztálytársa szülei vitték le a Nyugatiba, mint később kiderült idejében odaértek, elindultak, megérkeztek Ceglédfürdőre
szép idejük volt és kicsomagolás után már mentek is a valami programra. Mayáék pedig innen az iskolából indultak, Dominika apukája vitte le a csomagokat, a gyerekek pedig úgy mentek gyalog a pályaudvarra csomag nélkül. Ők is szépen megérkeztek Kétbodonyba és ott is szép idő volt.
Lilivel szerdán mentünk az énekvizsgára. Előtte írták a kompetenciavizsgát. Lili nagyon stresszelte magát, hogy most mi lesz vele, hogy fog menni, de aztán persze jól ment neki. Végigvártuk az összes előadást, szép volt nagyon, mindenki nagyon ügyes volt. Volt egy kisfiú, aki elsősként már bőgő és brácsa kisérettel hegedült. Na, ott könnybelábadt a szemem. 

Közben befutott Beni is, mert megkértem a napközistanár Katanénit, hogy hozná le magával a zeneiskolába, így együtt ültük végig az előadást. Aztán hazabotorkáltunk az utcánkban, ami elég ramaty állapotban van. A sok eső, a teherautók nagyon megviselték. Lili annyira lefáradt, hogy nem akart kosárra jönni, így ő itthonmaradt és mentünk Benivel kosárra. 





Nincsenek megjegyzések: