vasárnap, május 09, 2010

Anyák napja 2.0-3.0

Jó mozgalmas hetünk volt.
Hétfőn Mayát elvittem énekórára, most egyedül volt Andival.
Kedden nem volt foci Dominak, csak szolfézs és Lilinek is, na de aztán szerdán volt szaladás ezerrel. Mayáék próbáltak, így későbben jött haza, aztán  1/2 4-re mentem Beniékhez anyáknapjára. Nagyon ügyesek voltak Egy kis cserépben kaptunk egy Pistikét és papír szalagokból hajtogatott virágot készítettek a gyerekek, Benié különösen szép lett.

Alighogy vége lett Beniéknél az ünnepségnek, hazajöttem Mayáért és mentünk az ő ünnepélyükre. Érdekes volt, hogy míg Benéknél szinte hibátlanul elmondta mindenki a maga vesikéjét, Mayáéknál szinte mindenki vagy elfelejtette, hogy mit kell mondjon, vagy nem jól mondta. Persze, azért kedvesek voltak és mindannyian hajtogattak felfújható tulipánt, amit egy kis cserépbe állítottak hurkapálcán.

Csütörtökön Domi hamar hazajött, aztán mentünk szolfézsra, Lilit egy órával később vittem, de előtte még Mayáért is felmentünk az iskolába, jött ő is az usziba. 3-kor mentem Lilivel már Beniért, aztán a többiekért, uszi után pedig felmentünk fagyizni idén először. Nem nagyon időztünk ott, mert Dominak még focija volt.

Pénteken pedig Domi nagyon ügyesen hazajött, mert elmaradt a logi, aztán visszavittem gyógytesire. Bevártam Mayát és mentem Beniért. Mire hazaértem velük, Csücsköm is hazaért. Már csak Domit kellett hazahoznom, mielőtt elindultunk az iskola évvégi gálaműsorára, ami nagyon jól sikerült. Mindhárman szerepeltek és nagyon ügyesek voltak.Úgy néztem, Beni is élvezte.
Még péntek este eszembejutott, hogy ilyenkor szoktam elültetni a paradicsomokat, így aztán szombat reggel felkeltem 3/4 5-kor és kicsivel később el is indultam Érdre, a piacra, hogy megvegyem a palántákat. Nagyon ügyesen vettem a palántákat, 40 forintért darabját. Vettem mellé még néhány paprikát is, és el is ültettem őket még napközben. Kissé elkókadtak, de éjjel esett az eső, és egész magukhoztértek. Gondolom, hogy még 1-2 nap és egészen rendbe lesznek. Vettem még 2 szegélyszegfű félét is, ami más színű, mint ami itthon van. Ezek még nem kerültek földbe. Csücsköm, míg én palántáztam, nyírta a sárgabarackfák elhalt ágait. Jó volt így, mert tudtam segíteni neki, ha másban nem is, legalább a létra tartásában.

Ma szimultán főztem ebédet, gazoltam, kapáltam, mostam délelőtt, aztán délután folytattam a kapálást és füvet is nyírtam, mikor Csücsköm áttért a fűnyírásról a medence helyének előkészítésére.

Nincsenek megjegyzések: