csütörtök, május 13, 2010

Anyáknapja 4.0

Hétfőn délután Domit felvittem 1/2 5 előtt a suliba és továbbszaladtam Mayával az énekórára. Visszafelé pedig összeszedtem Csücskömet, hogy hamarabb hazaérjen. Az utcánk sarkánál kigurítottam és szaladtam tovább az ünnepségre. Domiék nagyon aranyosak voltak, a végén volt egy olyan rész, amikor minden gyerek a maga által írt néhány sort olvasta fel a saját anyukájának és pesze a többieknek is.
Utána volt még kb. fél óra a szülői értekezlet, ami főképp az erdei iskoláról szólt. Egy dolgon akadtam el egy kicsit, hogy fél 8-ra kell majd ottlegyenek a Nyugatiban az indulás napján. Az rendben van, hogy vonattal mennek, na de hogy viszem én oda Domit a Nyugatiba 1/2 8-ra, miközben itt a másik 3 gyerek akiket el kell valahogy időre juttatni az iskolába és a tetejében Maya is aznap megy az erdei iskolába.
Szerencsére megoldódott a gond, mert Domi padtársának anyája felajánlotta, hogy beviszik Domit.

Ugyancsak hétfőn elkezdték felvájni az utcánkat a hozzánk közelebb eső végétől, hogy megcsinálják végre a bitumenezést. Aztán keddre elmúlt az öröm, mert aznap délután leállították a felbontást és elrendelték a helyreállítást, mondván adminisztrációs hiba történt, nem is fogják megcsinálni az utunkat. Persze mindenkinek elkezdett habzani a szája, hogy eddig volt egy rossz utunk, na de most lesz egy járhatalan. A szomszédok idetelefonálták a helyi önkormányzati képviselőnket is. Kedden jól megázott a visszatöltött föld, tiszta dagonya minden.
Szerdán még befejezték a visszatöltést, és küzdöttek egy kicsit abban az utcában, amit már a múlt héten feltörtek. Még mikor itt nálunk dolgoztak, felfedeztem egy bobcat-et, és megkértem a vezetőjét, hogy segítsen egy kicsit nekünk, mert Csücsköm el kezdte kiásni a medence helyét, ami egy 5x5 m-es darab. Már vasárnap kitűztük és el is kezdte Csücsköm kiásni, de elég nehezen ment a dolog. A bobcat kb 10 perc alatt kiásott egy rakás füvet és kb. 1 köbméter földet.
Ráadásul semmit nem kért ezért, aztán mikor kérdeztem, hogy mégis mit szeretne, akkor azt mondta, hogy pálinkát. Mondtam, hogy az sajna nincs, nem baj, mondta és ment a dolgára. Nagy munkát spórolt meg nekünk. Aztán hogy mi lesz ott , hogyan vízszintezzük ki, azt még nem tudom.
Ma pedig nem jöttek egyáltalán dolgozni. Gondolom most megy a csata benn az önkormányzatnál, hogy most honnan is fedezzék az útcsinálást, vagy meg se csinálják és nekünk meg ki kell várjuk, amíg a szemközti lakópark majd egyszercsak megcsinálja, ahogy az eredeti szerződés ezt tartalmazta. Úgy tevezték ugyanis, hogy az utca elejétől, ahol bitumen van, eljönnek valamennyit, leaszfaltozzák és aztán előttünk kihagynak úgy 150 métert és folytatják a következő kereszt utcában. Hát nem tudni egyenlőre, hogy mi lesz.

Nemrég beszéltem Marikával telefonon, 3/4 9-kor meghalt Sanyi.

Nincsenek megjegyzések: