szerda, november 04, 2009

Itt van az ősz....

Hétvégén, pénteken hirtelen lehullott egy csomó levél a mogyoróbokorról és a fügebokrokról. Kimentünk a gyerekekkel és mindenki segített egy kicsit, levelet összehúzni, gazolni. El is égettem elég sok mindent, bár jó füstösen, mert elég nedves volt minden.
Szombat reggel, mikor Csücskömnek el kellett indulnia, úgy kellett levakarni a jeget a szélvédőről.
Azt néztem, hogy a cinkék a hálóban kilógatott tavalyi diót nagyon csipkedik. Mivel a dió fogyóban vvolt, így tegnap átmentem a gazdaboltba, hogy vegyek cinkegolyót és egy kis szotyolát. Mindjárt, ahogy hazaértem, ki is függesztettem néhányat. El is kezdődött a vendégjárás. Jöttek cinkék, verebek vegyesen. Jó nézni az elégedett nyüzsgést, ahogy tömik a begyüket.
Van a kertben egy villanypóznánk, azon pedig a fekete varjak szokták törni a diót, amit nem is tudom, honnan hoznak. A pózna alatt tele vagyunk egész diókkal és dióhéjjakkal.

Tegnap sikerült beszélnem Domi logopédusával, hogy változtassunk a logopédia időpontján. Az új beosztás szerint tud majd járni Domi a gyógyúszásra. Nagyon akart már járni és így akkor mindhárman egy időpontban fognak menni, Mayával, Benivel.

Tegnap volt Beninek a soron következő felülvizsgálata a szakértői bizottságtól. Nagyon kedves volt tőlük, hogy kijöttek, mert nem lett volna kedvem se nekem, se Beninek bemenni és órákat ott tölteni. Nem is merült fel, hogy váltanunk kellene iskolát, de nem is akartam volna én se változtani. Úgy tűnik, itt boldogan tanul és halad a saját szintjén.
Reggel, mikorra behívtak bennünket, akkor volt egy kis kavarás, így délután írtam alá a szakértői véleményt.

Még tegnap, Beniék iskolájából fel akartam menni tankolni. Hát nem sikerült. Arra a megállapításra kellett jussak, hogy benzinnel sokkal könnyebben megy az autó.








Nincsenek megjegyzések: