vasárnap, május 10, 2009

Hajszás péntek délután, lazább szombat

Tegnap reggel, nem sokkal azután, hogy hazaértem a cső vásárlásból, Csücsköm is felébredt, így kávézás után leemelte a zuhanypanelt, és közös erővel kicseréltük a csövet. Sikerült is jól megcsinálni, de kellett is hozzá a 4 kéz. Egyedül esélytelen lett volna bármelyikünk. 
Még pénteken Lilivel voltam vásárolni. Főképp az volt a cél, hogy vegyünk neki egy fekete nadrágot "ünneplőnek" és egy hozzávaló cipőt. Nem messze tőlünk van 4 turkáló is, de az egyik különösen jó. Kaptunk is Lilinek nacit, talán kitart még őszig is. Fekete vászon anyag, széles övvel, mutatós darab és akár hétköznapra is bevethető. Bár szerintem inkább a rövidnadrág járja majd az elkövetkező néhány hétben. Ma 29 fok volt 2 körül árnyékban. Cipő ügyben szaladgáltunk egy keveset, de végül abba a boltba mentünk vissza, ahol a cipővadászatot kezdtük. 39-es cipőt vettünk Lilinek. Kíváncsi leszek, hányas méretnél állunk meg és mikor. Szép bőr ciőt vettünk 4200,-ért, a naci 1600,- volt. A Tescoban vásároltunk be, ott vettem a tegnapi ebédhez húst és káposztát. Lucskos káposzta volr tegnap az ebéd. 
Még vásárlás után épp odaértünk Domiért a sulihoz, aztán én elmentem 1/2 4-re Beniékhez anyáknapi ünnepségre. Aranyosak voltak mindannyian. Az egyik kisfiú annyira stresszelt, hogy sírvafakadt, nem is mondta el a versét, pedig biztosan szépen tudta. Még hazafelé rákérdeztem Csücskömtől, hogy Maya megérkezett-e haza, de azt mondta, hogy nem. Meghűlt az ereimben a vér is. Beszaladtam a suliba, hogy nincs-e ott, de nem volt. Menetközben ért a hír, hogy hazaért. Valamit nagyon félreértett, vagy nem tudom, mi történt. Beírtam a füzetébe, hogy 1/2 4 -kor jöhet egyedül haza, kis is küldték, és nem indult el, de vissza sem ment. Valaki 4-kor hívott, de ünnepség alatt nem vettem fel. Hát később derült ki, hogy ő azt gondolta, hogy majd értemegyek. Szóval lett belőle jó kis kavarodás, pedig azt gondoltam, mindent megbeszéltünk rendesen. 
Tegnap délután felkötöttem azokat a  paradicsomokat, amik még karó nélkül árválkodtak . Május elsején is vettem egy adagot, meg előtte 1 héttel. Az az adag, amit korábban vettem, kisebbek és tömzsibbek voltak, a második eresztés pedig az ültetést követő 3. nap lefeküdt a szélviharban, szinte kivétel nélkül. Azokat azonnal felkötöttem. 
A fiúk tegnap bojkottálták a lucskos káposztát, de ma se sikerült olyat csinálnom, amit mindenki megevett volna. Mára elővettem a mélyhűtőből 2 doboz húslevest és tárkonyos, fokhagymás csirkét főztem, hozzá pedig penne tésztát. Domi csak a levesig jutott. 

Nincsenek megjegyzések: