szombat, augusztus 08, 2020

És akkor elvitték a sütőt,

 javítani, de szerencsére már másnap délután vissza is hozták. Egész kétségbe voltam esve, hogy mi lesz velünk sütő nélkül. Úgyhogy már este fel is avattam a másnap reggeli kenyérrel. Szerencsére nagyjából ugyanúgy süt, mint az előző. 

Közben megint volt 2 nap nagyon meleg, ma olyan pont kellemes. 

Most egy hétig itthon vagyunk mindketten, aztán a rákövetkező héten csak én nem dolgozom. Eredetileg csak egy hét lett volna, de ma szólt az egyik kolléganőm, hogy muszáj kivennem a maradék szabim javarészét. Úgyhogy engedve az "erőszaknak" itthon leszek. Talán lesz közben valami kapás lakás ügyben is. Valamennyi szabim még maradt idénről, a következő évit pedig ugye már megkaptam, mivel már elmúlt a szülinapom.


És tegnap 12-én megint meg lehetett buggyanni a melegtől! Estére 27 fok fölött volt a házban, a földszinten. Az emeletet  nem tudom, de majd legközelebb felviszem a hőmérőt!

Nincsenek megjegyzések: