péntek, augusztus 28, 2020

A múlt pénteken

 Beni egyszercsak felhívott, hogy nem jön a melegvíz a zuhanyból, zuhanyzás közben csak úgy abbahagyta a működést és most mit csináljon vele. Mivel a kocsiban ültem, csinálni nem tudtam érte semmit, csak mondtam neki, hogy ha már úgyis kinn van a kádból, fogjon egy kancsót és annak a segítségével fejezze be a fürdést. Szegény egész ki volt borulva, hogy már megint nála romlik el valami. Pedig ezt biztos nem ő rontotta el. 

Azt csinálja, hogy pár percig rendben működik, aztán megáll, aztán én szoktam néha bekapcsolva felejteni, így már azt is tudjuk, hogy néhány perccel később megint elkezdi melegíteni és adni a vizet. Én úgyahogy le tudok fürdeni, mert eléggé gyors szoktam lenni, de a többiek sehogy sem, úgyhogy a kancsó továbbra is ott van, és a kádcsapból lehet ereszteni a vizet a továbbiakhoz. Talán holnap megcsinálják. 


A héten egymás után több viharunk is volt, nagy széllel, sok esővel. A második csúcspontja keddre esett, ami részben szerencse volt, részben nem annyira. 

Mentünk megnézni egy házat, ami a fotók alapján nagyon jól nézett ki. Most már tudjuk, hogy nem szabad bedőlni. Előző nap költöztek ki a házból és fogtak neki a felújításnak, de a képeken egy rendben levő, felújított ház volt... Itt nem volt áram, így a ház egyes részeit nem is lehetett rendesen látni, csak a telefon lámpájánál, ami eléggé megdöbbentő volt. A padló a burkolat alatt érezhetően tönkre volt. Egy pozitívum lett volna, hogy van két wc, sőt, még két zuhanyzó is, bár az egyik nagyon csepp, de legalább a gázról működött. Valahogy meg akarnánk szabadulni ettől az elektromos zuhanytól, 10-11 kwh a fogyasztása és még a zuhanyzás "élménye" sem tökéletes, hiszen nagyon kevés vízet tud melegíteni, úgyhogy korántsem az a "na, most beállok a zuhany alá" érzés. Az túlzás hogy csak csordogál, de nem is jön belőle igazán. Szóval kis tanakodás után abban maradtunk, hogy inkább nem is próbálkozunk megpályázni azt a házat. 

Ja és mindezt úgy csináltuk, hogy Gyuri az induláskor sem volt tökéletesen, de mire odaértünk, egész vacakul volt.  Itthon boldog volt, hogy lefekhet végre. Valószínűleg az időjárástól lett valami migrén féléje, a tünetek egy része legalábbis megvolt. 


Nincsenek megjegyzések: