vasárnap, április 29, 2018

Úgy volt, hogy lesz új kád csap,

de mégse lesz, vagy ha mégis, akkor nem most. 
Történt ugyanis, hogy megkértem az ügynökségen a lányokat, hogy küldenék ki a vízszerelő Andrew-t kicserélni a kádcsapot, miután némi késlekedés után megérkezett a zuhanytartó cső is. 
Egyrészről kiderült, hogy Andrew már nem dolgozik nekik, most egy Paul fog jönni és az egész csap cseréért majd 50 fontot kell fizessek neki. Hát várom az emberünket szerda reggel 8-tól, de csak nem jön. Már kétségeim voltak, hogy egyáltalán jól emlékszem-e, mikor kell jöjjön, de aztán a levelezésben visszanéztem, jól emlékeztem. 9-kor felhívtam az ügynökséget, hogy tudnak-e valamit róla, mert még nem ért ide. Hát, vissza nem hívtak, de valamikor 3/4 10 környékén megjelent elnézést kérve, hogy részben elfelejtette, de a fia iskolájába is be kellett mennie, ott időzött. Aztán felvágtázott a fürdőszobába, majd kisvártatva közölte, hogy ehhez a mutatványhoz le kell bontsa a fél fürdőszobát, vagy ha azt nem is, de a mosdókagylót  lábastul, csapostul és lefolyóstul mindenképpen. És akkor innentől ez már a duplája. Akkor hirtelen azt mondtam, hogy rendben, de holnap lesz a napja, hogy lemondom az egészet, és szépen megvárjuk, hogy a kád megadja magát, és majd akkor kicseréljük, ha még itt vagyunk addig. Kicsit jobban átgondolva a dolgot, így hogy még legalább három másik helyhez hozzá kell nyúljon, erősen növekszik a kockázata annak, hogy valami ne úgy sikerüljön, mint ahogy kell. Semmi szükség nincs arra, hogy állandóan javítgatni kelljen valamit. Ez nem egy új ház, úgyhogy bármihez nyúl az ember, lehet, hogy mint a dominók, egyik baj jön a másik után. 

Szombat reggel pedig arra értünk le az Amazonba, hogy ha nem is teljesen, de lapos a bal hátsó gumi. Visszafelé amúgyis be kellett mennem a Tescoba, úgyhogy vásárlás után fújtam bele és némi itthoni ámokfutás után elrohantam dolgozni. 
Tudtuk, hogy előbb-utóbb ki kell cserélni a hátsó gumikat, de tologattuk. Most már nem lehet tovább, mert ahogy elnézem, javíthatatlan, és egyébként is már le van járva a futófelület. 
Ma reggel, még munka előtt megint felmentem a Tescohoz, gyakorlatilag totál lapos gumival és ott szerencsétlenkedtem a pumpával, hogy nem működik. Aztán kétségbeesésemben bementem a shopba, hogy segítsenek már. Aztán láss csodát, mégis csak működött, csak én nem értettem hozzá eléggé. 
Mert ugye, ha van valami nyomás még abban a gumiban, akkor viszonylag egyszerű, be kell állítani a kivánt PSI értéket, amit a BAR helyett használnak, fújni, aztán ha sípol, abbahagyni a fújást. Ez még ment tegnap. De arra nem voltam felkészülve, hogy van külön olyan gomb is, hogy ha totál lapos kerékkel megyek oda, akkor azt kell nyomni és automatikusan feltolja 3,1 PSI-ra, ami olyan 2,5 BAR-nak felel meg. 
A shopból az eladó kijött és megmutatta, hogy ha ilyen lapos a gumi, akkor bizony azt a gombot kell nyomni. Hát, úgy már mindjárt könnyebben ment, csak túl sokat totojásztam, ugyhogy megint néhány perc késéssel érkeztem, amit szerencsére nem nagyon vettek a szivükre. 
Délután pedig sms-ben sikerült megállapodnom a gumissal, hogy holnap hoz gumit és kicseréli, mindkettőt. 

Nincsenek megjegyzések: