hétfő, április 09, 2018

Nárciszok mindenhol

Ha jött a tavasz, anno a kertünkben is kibújtak a nárciszok, ott is szerettem őket. Itt most már lassan másfél hónapja bárhova megyünk, bármerre járunk a városban, mindenütt látni nárciszt. 
Több szempontból is fontos növényke itt a nárcisz. 
Egyik nemzeti jelképe Walesnek a sárkány, a póréhagyma, a vörös kánya és még néhány más dolog mellett. Ha valakit jobban érdekel, itt talál róla többet. (Ugyanitt olvastam, hogy Wales középső részén gyógyszer alapanyagnak termesztik, az Alzheimer-kór kezeléséhez.)
Próbáltam többfelé fotózni, több-kevesebb sikerrel és némelykor Mia vagy Csücsköm fotózott nekem nárciszokat. 














Ez a cinkegolyó csak gyenge kezdő ahhoz képest, amit kb. 1 hónapja leszedtem.




Ezt pedig valamelyik este fotóztam az egyik munkahelyemről, úgy 8 óra magasságában.

A sárkány amúgy nagyon menő. 


Image result for welsh dragon

Nincsenek megjegyzések: