csütörtök, szeptember 08, 2016

Újra munkában!

Az egész keddi történet még valamikor májusban kezdődött azzal, hogy a számunkra felajánlott 2 fogorvos közül az egyikhez szerettem volna időpontot kérni, de akkor azt mondták, hogy egyenlőre nem tudnak új betegeket fogadni, júliusban hívnak, ha már igen. Ehhez képest, hétfőn, mikor felhívtam őket, hogy még mindig szükségünk van fogorvosra, nem mehetnénk-e már, hiszen jól elmúlt július. Erre azt a választ kaptam, hogy éppen ma kapták meg a lehetőséget, hogy új pácienseket vegyenek fel. Köszöntem szépen és jeleztem, hogy akkor másnap odamennék a kitöltendő papírokért. 
Kedden én dolgoztam délután, így az lett a terv, hogy Gyuri lemegy Mayával és Benivel a college-ba, hiszen ez volt Maya első napja a college-ban. Hétfőnként nincs órája, Beniékkel pedig hétfőn nem kellett menni, hiszen már rutinosak voltak valamennyire. Abban állapodtunk meg, hogy college után ő még nézelődik egy kicsit a városban, én pedig Lilivel együtt megyek le és akkor együtt elmegyünk a fogorvoshoz, utána én munkába, ő haza. 
Végül egész másképp alakult. Még a buszon ültünk, mikor rámírt a messengeren, hogy benn van az ügynökség irodájában és nagy erőkkel tölti kifelé a papírokat, ami ahhoz kellett, hogy már másnap dolgozhasson. Jelzem, ez ugyanaz az ügynökség, ahol egy hónapja is és azóta minden alkalommal elhajtották, hogy majd októberben menjen. Most szinte berántották az ajtón, pedig "próbált" akadékoskodni, hogy hát nem ezt mondták még 10 napja sem. Hogy azóta mi történt, ki tudja?
A lényeg, hogy tényleg felvették, az Amazonba, nappalos műszakra, csak másik területre, de ugyanazokra a napokra. Tegnap már mindenki, aki ismerőssel összefutott, boldogan üdvözölte és már olyannal is találkozott, aki esetleg el tudja intézni, hogy odakerüljön a régi helyére. Persze, ha az nem megy, akkor ez sem rossz, aztán majd csak lesz változás, állítólag 12 héten belül nem lehet változtatnia. De azt nem írták, hogy ők nem kezdeményezhetik a változtatást. 

Nincsenek megjegyzések: