szerda, július 06, 2016

Úgy tűnik, kapós lettem...


Vasárnap, a szombatról még érvényes jegyünkkel koradélután lementünk hármasban Lilivel az Air show második napjára és sikerült látnunk azokat, amikről lemaradtunk szombaton a vontatottság és a napsütés miatt. Most jobban rákészültünk, vittünk kalapot, szemüveget, messzenézőket, vizet, ennivalót és menet közben vettünk még napozás utáni krémet is, amire még az előző délutáni pirosodás miatt lett hirtelen szükség.  Hazafelé volt egy kisebb futásunk, mert pont úgy lett vége a programnak, hogy maradt 15 percünk elérni a buszt, vagy várhattunk volna egy órát. Lilikém kicsit morgott, hogy megfuttattuk, de aztán megbékélt hamar. Jól tele volt a busz, gyanítom, hogy az utána következő, ami egyben az utolsó is volt, az még jobban tele volt.

Hétfőn Dominik elment a suliba, mert itt 20.-áig tart, aztán mi testületileg elmentünk angol intenzívre az egyetemre. Szerencsére ide bármikor beeshetünk, szívesen látnak bennünket felnőtteket, de a gyerekeknek sem lenne kötelező, csak mi állunk a nyakukon, hogy használják ki a lehetőséget, mert hátha magasabb szinten tudnak majd szeptemberben kezdeni vagy legalább nem felejtik el azt, amit eddig megtanultak. Csücsköm volt még tegnap is, de már ő is csak a jövő héten tud jönni, ha egyáltalán, mert náluk valami túlóra féle lesz, csak még nem tudni, hogy. 

Tegnap, mikor először voltam dolgozni a héten, még csak arról volt szó, hogy lenne-e kedvem egy extra shifthez ( műszakhoz) a jövő hét utáni héten, aztán ahogy beszélgettünk róla, kettő lett belőle. Aztán ma kiderült, hogy már a jövő héten is hasonló képpen kell menjek, sőt, még az eredetileg mára tervezett szabadnapom helyett is dolgozni mentem. Van ez a közelebbi otthon, nevezzük RC-nek, ide mentem ma és fogok egy napot legalább menni minden héten. Mint megtudtam Kimtől, akivel már a múltkori alkalommal is dolgoztam, ő javasolta, hogy kérjenek engem, ha már úgyis ember kell nekik állandóra. A jövő hetem úgy néz ki, hogy szerdán itt kezdek az RC-ben, 8-13-ig, utána buszra ülök és megyek a bázis otthonba, ez a BoMa és folytatom 14-20-ig. A hét többi napján szombat estig bezárólag itt töltöm a délutánjaimat 14-20-ig. 

Nincsenek megjegyzések: