szerda, október 23, 2013

Októberi nyár

Ma itthon voltunk, október 23 lévén. Lehet, hogy kevéssé hazafias gondolat, ám nagyon örültem annak, hogy nem kellett felkelnem korán, lehetett aludni fél 9-ig is akár. Mikor felkeltem, szinte azonnal ki is tudtam vinni az este kimosott ruhát, és be is tettem egy következőt, meg is száradt minden gyönyörűen.
Nem sokkal ebéd után lezarándokoltunk Mayával együtt a diófához. Csücsköm nagyon okosan hozta magával a létrát és így nagyon szépen le lehetett rázni a fát, szinte minden lejött róla, de azért majd ha lesz egy lehüléssel összekötött szélvihar, akkor még érdemes lesz odamenni. Mindenesetre idén biztos nem kell dióra költsünk, elég lesz, amit összeszedtünk.

Kedden délután Mayával voltunk Budaörsön a kézsebészeten, ahova az ismeretlen helyszín miatt korábban érkeztünk, bár úgy tűnik, édes mindegy lett volna, hogy mikor érkezünk, mert egy rakás ember ment be előttünk, mi valamikor 1 órával azután kerültünk sorra, mint amikorra be voltunk eredetileg jelentve. Na, mindegy, túléltük. November 13-án kell kimennünk Érdre, megbeszélni a műtéttel kapcsolatos dolgokat, és december 3-án lesz a műtét.

Hétfőn még Maya azzal jött haza, hogy a fejlesztő tanár kéri, menjek be. Délután még akkor felhívtam, hogy mi a baj, de azt kérte, csütörtökön menjek be. Így most szép, méretes lyuk tátong az oldalamon, hogy már megint mi van Mayával. Na, mindegy, holnap reggel kiderül.

Még menet közben eszembe jutott, hogy holnap, mielőtt visszaviszem Kiseszternek az autót, előtte lemegyek a hulladékudvarba, és elviszek egy rakás elektronikus cuccot, amik itt maradtak még a múltkori fuvar óta, illetve azóta keletkeztek.

Valamelyik nap feltettem még egy rakás oldalra a ház hirdetését, egyenlőre nagy tolongás nincs.

Nincsenek megjegyzések: