vasárnap, október 20, 2013

Nem is hittem, hogy ma kisüt a nap

Délelőtt olyan borult volt, hogy nem is hittem volna, hogy ma még látjuk a napot, de délben, egy óra körül mégiscsak kiderült. A felhők ellenére kiteregettem, de azért nem száradt meg minden, még a napocska segítségével sem.
Reggel úgy terveztük, hogy korán felmegyünk Iszkirivel az orvoshoz, de aztán a küzdés, hogy ne menjen ki a kertbe, azt eredményezte, hogy úgy eltűnt a házban, hogy nem is találtuk meg, csak fél 12 körül. Lehet, hogy jobban jártunk így, mert "alig" kellett várnunk, a múlt hetihez képest. Nem kell már visszamennünk, csak akkor, ha a seb csúnyább lesz. Most egész szép. Még egy hétig kell kenegetni, de már így szinte gyógyult.
Annyi haszna volt a kései indulásnak, hogy kész lett az ebédre szánt gulyásleves is.

Mikor Iszkirivel visszaértünk, mi akkor ebédeltünk, aztán nem sokkal később lezarándokoltunk a diófához, és mondhatom, megérte. Egész sok diót sikerült találnunk, levernünk. Egy darabig ott helyben tisztogattuk, de aztán a vége felé már csak szedegettük és itthon megtisztítottuk.

Még pénteken felfedeztük, hogy az újonan épült utunk szegélyén megjelentek szép narancssárga jelölő pöttyök bizonyos helyeken, de én elsőre nem is jöttem rá, hogy mi végre. Aztán szombaton, az állatorvostól hazafelé beszélgetve, Csücsköm felvetette, mi van, ha fákat akarnak ültetni. Már évekkel ezelőtt volt egy ilyen akció, akkor is szépen megkértem az embereket, hogy elénk ne ültessenek, mert akkor szükség esetén nincs hova állni autóval. Valahogy pont úgy tették le most is a fákat, hogy ne lehessen sehogy se beállni közéjük, vagy ha mégis, akkor sokat kelljen küszködni miatta. Most, hogy van a szép, új utunk, aminek nagyon örülünk, annyival lett "rosszabb"  a helyzet, hogy keskenyebb lett az út és a túloldalra, a rétre se lehet állni, mert ott az árok, ami szintén újólag került oda. Végül sikerült lebeszélnem az embereket róla, hogy fát tegyenek ide elénk, de volt más is, aki tiltakozott.

Még pénteken voltam lenn a Tescoban és találtam viszonylag normális áron 32 wattos energiatakarékos izzót, amilyet már rég akartam venni ide a nappaliba, de mindig csak nagyon drágán lett volna. Elég nagy változásnak tűnik, sokkal világosabb lett a nappali, valahogy olyan nyomott volt a hangulata annak a 23 wattos izzónak. Gyanítom, hogy túl nagy volt hozzá a helység, nem győzte bevilágítani.

Nincsenek megjegyzések: