kedd, október 29, 2013

Kellemetlen meglepetés a Tescoban

Tegnap el is felejtettem, de annyira felbosszankodtam reggel, hogy még.
Ugye, itthon vannak a gyerekek és reggel emiatt korán elmentem Csücskömmel a Tescoba, hogy hamar hazaérjek a vásárlásból. Aztán bevásárolni sikerült viszonylag hamar, de úgy jártam, hogy nem volt pénztár pénztárossal, csak ezek az önkiszolgáló kasszák működtek, amik ugye sokkal lassabbak, mint a pénztáros nénik. Mert ugye én nem vagyok pénztáros és nincsenek is azok a jogosultságaim, mint nekik. Így egyrész várnom kellett a kasszához jutásra, aztán küzdöttem a cuccokkal, és a végén kiderült, hogy jobban járok, ha legközelebb nem megyek ilyen korán, vagy csak akkor megyek korán, ha felvérteztem magamat, hogy tovább fog tartani, mint szokott. Legalább az kiderült, hogy se hétköznap, se hétvégén nincs reggel 8 előtt kasszás a Tescoban itt minálunk. Eddig valahogy mindig sikerült ezek szerint elhúznom a vásárlás az elmúlt hónapokban, hogy 8 után végeztem, és nem tűnt fel ez a változás.


Nincsenek megjegyzések: