csütörtök, március 14, 2013

Márciusi havazás

Remek reggelünk volt. Egész éjjel esett az eső és reggel is ömlött rendesen,  így mikor reggel lementem vásárolni, úgy jöttem haza, hogy csöpögött a víz a zoknimból, a cipőm pedig beszívta a maradékot. Pedig még el kellett mennem, hogy BZS-t a novemberben mentett cicát elvigyem az állatorvoshoz varratszedésre. Na, mire onnan hazaértem, már havas eső esett és a macska ott cidrizett a ládában.

Még a vásárlásból hazafelé bementem a gyerekorvoshoz, megkérdezni, mi legyen Lilivel, és abban maradtunk, hogy ha nem javul hétfőig, akkor beutalja kórházba.
Aztán átmentem a felnőtt rendelőbe, és ott meg kiderült, hogy azt a rendszert, ami évekig kíválóan működött, az megszűntették, és most az egész város egy nehezen megközelíthető, mindentől távol levő helyre hordja a székletmintáját tenyésztésre, ha olyan szerencsétlen, hogy ilyenre van szüksége. Ez a művelet tőlünk minimálisan másfél órát jelent odafele, amikor is még el tudok menni csúcsidőben, amikor sűrűn járnak a buszok. De épp most jutott eszembe, hogy lehet, vonattal gyorsabb lenne a Déliig, és onnan metróval meg a busszal ki a Megyeri útra. Kb 2 évvel ezelőtt Csücskömnek 1 lépést sem kellett tennie, mert a 11. kerületi ANTSZ-ben összegyűjtötték a 11. és a 22. kerületi mintákat és onnan vitte ki kocsi naponta. Nem a népeket sétáltatták. Nyilván túl kényelmes volt az embereknek, meg lehet, hogy belekerült a TB-nek mittudom én mennyibe havonta és megszüntették. Ne akarjon székletmintát bevizsgáltatni senki, vagy ha mégis, akkor szenvedjen.

Mikor BZS-t vittem, előtte zoknit cseréltem és elkértem Lili cipőjét, hogy ne teljesen csuromvíz cipőben kelljen elmennem. A pláne a dologban, hogy BZS-nek már egy varrat sem volt a hasában, amit ki kellett volna venni, kipotyogtak maguktól, vagy ő cibálta ki azokat. Érdekes, hogy Iszkiri 3 napig teljesen odavolt a műtét után, BZS pedig már másnap ugyanúgy ugrabugrált, mint előtte.

A fogyókúra egész jól megy, január 7-e óta lefogytam 9 kg-ot. Egész jól viselem. A nadrág mindenesetre lögyög rajtam, legalábbis csípőtájon, mert a derekán a gumit kisebbre tudtam gombolni már két alkalommal is.

A ház eladásról egyenlőre semmi hír. Ettől függetlenül elkezdtem selejtezni, pakolni, könyveket listázni, dobozolni. Most van rá idő, szöszölök vele.

Nincsenek megjegyzések: