szombat, november 03, 2012

Kerestem kis elfoglaltságot magamnak

Végül is nem szedtünk levelet. 2 okból sem. Még mindig fenn vannak a fán, a másik, hogy olyan vizes kinn minden, hogy nem lehetett rámenni fűnyíróval, hogy könnyítsünk a helyzetünkön.
Csücsköm vicceskedett, hogy azért nem maradtam munka nélkül, de jutott belőle neki is. Valahogy nem csukódott be a mélyhűtő rendesen itt a konyhában, és jól eljegesedett. Már korábban is gondoltam rá, hogy fel kellene hozni a nagyobbat a pincéből, ami elég rég óta szinte üresen van lenn. Így most megragadtam az alkalmat, leeresztettem mindkettőt és kicsit cipekedtünk. A régi lekerült a pincébe, az újabb pedig feljött ide az emeletre a konyhába. Emiatt a mikrónak is új hely kellett, mert a mélyhűtő nagyon magas, kezelhetetlen lenne a mikró. Így ezzel a projekttel egész sokáig el lehetett molyolni, közben még ebéd készült, mostam.

A kazán is megtáltosodott, nem kellett ma egyáltalán kapcsolgatni. Működött magától.

Hetek, hónapok nyűglődése után végül arra jutottunk, hogy nem nagyon látunk más lehetőséget magunk előtt, mint hogy megváljunk a házunktól és keressünk valami olcsóbb lakhatási lehetőséget. Reménykedünk benne, hogy el tudjuk adni, mert így nem mehet tovább. Vagy eszünk, vagy fűtünk. A kettő együtt nem nagyon megy. Egyre kevésbé kezelhető a helyzet. A múltkor is adtam be egy jelentkezést, óvodai konyhás néninek, még hátszelem is volt, és ennek ellenére nem vettek fel. Az árak pedig mennek felfelé, a csillagos ég irányába. Így majd lesz dolog bőven, összekészülni a költözéshez, nem az utolsó percben akarok kapkodni, bár nyilvánvalóan lesz akkor is mit csinálni. Bőven.

Nincsenek megjegyzések: